God morgon 30:e Juni
God middag alla. Här är det inte sommarväder kan jag säga. Det är mulet och kallt och grått. Jag tycker så synd om alla som har semester. Vi får be vädergudarna vara lite snälla och ge oss värme och sol.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈
God förmiddag!
I går kväll var det bara 9,9 grader ute. Väntar på lite värme nu.
I dag skall jag göra minsta möjliga! 🙂
En fin söndag åt er alla! ❤️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Mulet och kallt här med, även om det ljusnar litegrann nu. Jag är superstörttrött idag, så det blir vila som gäller. Ska se en film nu och när den är slut så har förhoppningsvis solen kommit fram så jag kan sitta på balkongen och läsa.
Go'Morron mitt på da'n!
Lite mulet och ca 17 grader - men än så länge uppehåll. Efter så många kokvarma dagar är det faktiskt skönt när det är lite svalare. Men det låter inte särskilt skönt med 9-10 grader - det gör ju ingen sommar! Hoppas ni får lite behagligare temperatur, ni som haft det för svalt!
Vartåt dagen tar vägen vet jag inte än - men det blir väl en massa pladder med gästerna igen… ;)
Ha en fin o mysig söndag allihop! ☀️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Några kokvarma dagar har vi inte haft här, jag längtar efter värmen. Men än så länge har det ändå varit en väldigt mycket bättre sommar i år än vad det var förra året ☀️Blommorna på balkongen tog inte fart förrän i september, då vi hade fler soliga dagar på några få veckor än på hela perioden maj-juni-juli-augusti. I år är blommorna jättefina och blommar för fullt!
Hej på er!
Härligt med bara fötter i sand, jord och mark🙂. Trippade barfota på stenhällar tidigare i dag. Då vi tog oss en tur till Öregrund. Där sken ☀️så fint.
Annars har det varit mulet här hemma hela dagen.

Gokväll på Er. Nu är det lite uppehåll så käre gubben klipper gräset. Vi bor på landet så det stör ingen 😉.
Själv försöker jag fatta att ledigheten har börjat, men huvudet fattar inte det. Det tänker o funderar på jobb ,på kalas som fixas, på annat som måste hinnas med. igår vaknade jag halv 5. Tvingade mig att låtsas att jag promenerade på en ändlös grön äng tills jag somnade igen.
Men visst är det härlig på kvällarna när man hör fåglar kvittra ett fönster eller en dörr står öppen och det luktar gott.
Ha en fin kväll. kram
Var rädda om varandra
God kväll!
Här regnade det hela dagen så vi tog en roadtrip.
Och hamnade i Ullared och på Ge-kås! 😃 Fina kläder fick vi med oss hem också. Inte lika kul för de små barnen kanske, men mamma o pappa behöver ju också få lite skojsigt ibland 😎
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.