Healing iFokus

Healing

Läst 540 ggr
Cristine
2

God morgon den 27 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag passar på att välkommna denna morgon hos er också  nu när jag har tid. Tiden går för fort helt enkelt och jag hinner inte med. Har ni sett hur fort Juni har gått förbi?

Ha en härlig dag alla ni!!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Skogshumblan
2

God morgon Cristine och ni andra. Frågar ni mig är det inte bara juni som gått fort… Min förstfödde fyller sju år idag, hur nu det gått till. Han föddes ju nyss?! Här blir det kalas idag, sonen får traditionsenligt bestämma middag så i dag blir det makaroner och köttbullar. Senare idag blir det tårtkalas för närmaste släkten. Jag har lyckats förlägga en av hans presenter, mindre smart. Någon som har tips på var denna virriga mamma kan ha lagt det. Ett stort paket från Åhléns. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2

God morgon Cristine, Skogshumblan och ni andra som tittar in.

Ja, tiden går fort men jag försöker att njuta av varje dag, iaf stanna upp och njuta en liten stund varje dag när jag kommer hem från jobbet, innan hemmasysslora ska göras.

Grattis till sjuåringen och jag tycker mig se paketet högt uppe…🎂

Ha en fin dag alla healers.🌺

Skogshumblan
2

Gunilla du hade rätt, den låg på en hylla i gamla skafferiet på andra våningen. Tack!

/ Skogshumblan

[GunillaF]
2

Åh vad bra du fan det. Annars hade sonen blivit ledsen! Hälsa grattis!

Farwuq
2

God morgon

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

majlar
2

God morgon alla. Visst har juni bara swischat förbi. Men ännu är sommaren lång. Juli, augusti och nu förtiden är ju även september varm och skön. Det är ju varmast i vattnet då.

Grattis till sjuåringen och ha en fin dag alla och var rädda om varann

daga
2

God morgon till lite sol då och då och kylslagen luft. Blir nog bättre framåt dagen. Upplever att tiden springer nu för tiden så det är viktigt att ta vara på ögonblicken och inte känna stress. I går var det hällande ösregn hela dagen så solen fick stanna i sinnet. Önskar alla en fin dag och hoppas att 7 åringen får ett fint kalas med presenter och tårta.🌺

Indiania
2

God morgon alla!

Ja visst går tiden fort det gäller att leva i nuet och ta vara på varje ögonblick.

Grattis till sonens 7 årsdag Skogshumblan och ha det så trevligt! 🎁

Önskar er alla en fin torsdag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2

Go'Morron i stugorna!

Och tack för härliga bilder, som alltid! 😘

Ja, jiddrar vad tiden flyger iväg! Jag har bett om att månaderna ska 'hasa sig fram' nu - så att sommaren stannar kvar länge, länge än. Gillar inte att den bara svischar förbi…

Grattis till dig o grabben, Skogshumblan! Vilken stor dag! 7- årsdagen är en viktig födelsedag.

Bra 'sett' Gunilla! Tur för 7-åringen! 🙂

Ha en finemangdag idag allihop, med eller utan sol eller regn! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bjuder er på lite nostalgimusik, denna låt spelades på radion rätt ofta då jag låg och födde fram plutten, Ronan Keating gjorde cover men jag föredrar orginalet.

/ Skogshumblan

[Chakra]
2

God Eftermiddag!

Tack för fina bilder!

Efter en arbetsdag är det skönt att strosa runt i trädgården, och ordna med blommor och krukor och sånt🌺eller bara sitta ute och läsa. Rätt skönt i luften.