God morgon 26:e Juni
God morgon! HÀr verkar det vara regn som gÀller idag. Blir bra det, dÄ kan jag med gott samvete stÀda inomhus :) Ha en fin lillördag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon/förmiddag alla vÀnner !
Huga va jobbigt det var att lĂ€mna mamma och pappa i gĂ„r, men en hĂ€rlig vecka har vi haft tillsammans â€ïž
Ănskar er en glad alla hjĂ€rtans onsdag âïž
Daga, vilken fantastisk tavla och kloka ord!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon alla!
Nyss hemkommen efter ett besök pÄ lab. Det regnar hÀr ocksÄ i dag, sÄ det passar ju bra att sitta och lÀsa i min nya bok.
Ha en fin dag alla healers! â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

God förmiddag.
Vackra blommor Gunilla och Àven tavlan daga.
Regnar gör det hÀr ocksÄ, ha en mysig lÀsstund Indiania.
Ha en fin dag allihopađș
Hej pÄ er!
HÀr har det plockats och sorterats skrÀp som ska till tippen. Fattar inte hur jag lyckats samla pÄ mig sÄ mycket
(latmasken i mig som styrt det pÄ det viset)
Det kÀnns riktigt hÀrligt trots allt.
Det har varit sÄ turbolent i kÀnslor det sista kvartalet, men nu tror jag att det börjar jÀmna till sig.
Allt har sin tid!

Men vad sjuttsingenâŠ! Jag har ju skrivit ett lÄÄngt go'morron-inlĂ€gg i förmiddags⊠Men puts vĂ€ck Ă€r det!
Kanske lika sÄ bra det, sÄ att ni inte behöver lÀsa en hel roman skriven av mig! ;)))
HĂ€r har det ocksĂ„ rensats och skurats - bil. Jisses vilken massa brĂ„te jag samlar pĂ„ mig - t o m i bilen⊠;)) Ja, Rore, latmasken Ă€r det nog som varit framme hĂ€r ocksÄ⊠âșïž
Go'orron pĂ„ sena eftermidda'n! Jag hoppas ni fĂ„r en strĂ„lande och god afton! đș
Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge." /Pearl Buck â„· Medarbetare pĂ„ Healing
Skrev ocksÄ i morse. Men det Àr borta. Konstigt. Ha en fortsatt fin dag.
GokvÀll . Gu vad avkopplande att bara kika in hÀr o lÀsa. Har varit en stressig dag. Blev 11 timmar jobb , men det gÄr vÀl, SÄ vackra foton pÄ blommor Ni satt in. Daga den bilden skulle jag kunna tÀnka mig pÄ en stor tavla..
Ănskar en en fin o avkopplande kvĂ€ll Kram
Var rÀdda om varandra