Healing iFokus

Healing

Etiketthealingmetoder
Läst 857 ggr
[Bettanbop]
0

självhealing...

Självhealing…..jag får inte till det ordentligt.

Små grejer kan jag fixa på mig själv, tex lättare huvudvärk och annan småvärk.

Men att fixa magen och tarmarna vid magsjuka eller ge mig själv mer energi när jag saknar det eller ryggen värker osv, det går inte 😕

Har ni några tipps och råd……hur gör ni…..funkar det för er alltid…..sitter ni eller ligger ni……

[GunillaF]
1

Det finns många trådar med ungefär samma fråga och svar. Kika i den här tråden t.ex. Många bra tips.

Om du sitter eller ligger ner spelar ingen roll, men att lägga sig ner och slappna av en stund är inte dumt eller hur?! 😉Jag brukar "unna" mig en stund på hela ryggen när jag tar emot.🙂

[Bettanbop]
0

Ja Gunilla tack för länken, den var bra, hade inte läst den än Tummen upp

Jag skrev samma fråga inne på en dold sida, och medans jag skrev dessa trådar så kom det en tanke (kanalisering från min guide kanske) på hur jag skulle kunna göra, har inte provat än men ska göra det i morgon.

En annan tanke; när vi utvecklas inom tex me dialiteten så utvecklar vi ett område i taget!?….kan det vara så?

Som jag tex, har först lärt mig distanshealing, nu håller min intuition på att utvecklas, och att kunna "se" var saker el djur är, kanske självhealingen kommer mer sedan.