Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 897 ggr
LisaL
0

Hur känns det efter healingen 26/7?

Hur upplevde ni dagens healing? Själv har jag haft ganska fullt upp med barnen men kom på för några minuter sedan att det var dags. Så när jag satte mig ner nu känner jag mig lite yr men det gick snabbt över. Men det är tecken på att något har hänt inom mig.

Hur känner ni det?  

Mvh LisaL

jwen
0

Healingen kändes väldigt stark. Jag kände hur det "rörde" sig i benen. Och hela underkroppen blev tung och fastnade i sängen. Sedan så fick jag även värk i bröstet.

Så det är nog något som jag måste bearbeta, som jag inte har tagit tag i.

FiaH
0

Idag var den stark tyckte jag, eller var jag mer avslappnad. Hela rummet snurrade sakta, min hand både bränndes och kyldes. Fick fram mycket glädje. Ja det kändes mycket bra dag. Kram FiaGlad

MariaJ
0

Jag har idag suttit och skickat på ett annat sätt. Jag har varit vid min dator hela tiden, men skickat till alla på listan. Min upplevelse i dagens healing var kraftfull och kändes bra. Jag fick också till mig mycket om hur jag ska gå vidare med allt.

Tack för en bra kväll.. ///  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Soffe
0

Jag har mest känt glädje.. har inte kunnat känna så mycket då jag har gjort annat.. Men nu efteråt när jag tänkte efter så märker jag att jag har fått lite healing iaf.

mamma_neo
0

Jag vart så fruktans värt yr.. Vad an detta bereo på? För övrigt känns det jätte bra..

Känns som om jag skulle ha åkt karusell för länge! Kan det bli så här eller?

Annars vill jag tack för healingen..Kram//Åse…

lightseeker
0

en tyngd mellan ögonbrynen, fast på djupet. En ökad avslappning i bröstryggsmuskulaturen. Tack!

MariaJ
0

#5  mamma_neo

Att man blir yr är inte helt ovanligt. Det är helt beroende på hur du tar emot healingen och hur din kropp reagerar just då. Jag har också känt mig otroligt yr i flera dagar, så det kanske är ng i vårt enegifält omkring i atmosfären som påverkar oss som är känsliga för energier. ///  Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

mamma_neo
0

#7.

Tack maria för ditt svar.. jo jag tror nått finns i vårat energi fält.. Härligt dock ändå..Kram

Skogskraft
0

Blev anfådd/andades tungt, sen genomtung & slut hela jag…

Somnade stenhårt, vaknade 22 med ett ryck, skulle ladda mobilen som jag glömt innan, den åkte i golvet med en smäll…

Så just nu känner jag bara ilska…

:-(

kajanus
0

hej glömde bort…….tyvärr men visste när kl va 20 då började min fruktansvärda nack o huvudvärk lätta, en vännina ringde ca 20,15 o vi skratta o hade trevlig o allt känns bra…….

Tina-O
0

Det "pirrade"på olika ställen,nu har jag huvudvärkoch känner mig väldigt trött och törstig.Är det vanligt att man känner så??

Tack och Kram//Tina

tarantella
0

jag måste be om ursäkt att jag inte var med i kväll. Fick möjlighet att få  vara med när cyrrykors, pelare och vatten togs ut i ett hus. Så otroligt intressant och lärorikt. Jättte mysig farbror som gick runt i mina vänners hus och rätta till saker och ting. Min vänninas man har sovit jätte dåligt i 18 år, ja inte va det så konstigt mitt i bröstkorgsnivå i sängen går det upp en pelare med dålig energi som ingen ska vistas i. Blev en hel del ommöbleringar av sängar i det huset i kväll. Själv har jag jätte ont i huvudet känner jag.

[Hellas]
0

Kändes bra, det pirrade i hela kroppen, huvudet blev tungt framförallt pannan, det sitter fortfarande som ett band rund mitt huvud, itne obehagligt utan ganska skönt.

Det kändes även bra att ge, jag satt framför datorn med listorna framför mig soh "tömde" helande ljus och energi i massor.

Tack allihpp för upplevelsen

elsa-linnea
0

Hej!

Det kändes bra med en stunds avslappning, jag behöver nog träna flera gånger för jag kände inget speciellt, mer än att det är en häftig känsla att veta att många gör samma sak samtidigt och att det är något positivt.

Jag provar igen nästa vecka