Healing iFokus

Healing

Läst 848 ggr
TezzD
5

Änglarna visar sig

Jag håller på med orakelkort.
Budskap från änglarna och jag har varit lite nervös när jag lagt dessa kort för folk. 

Det är ju faktiskt så att det är mycket personligt och människor tar till sig av det som dom får höra. Korten hjälper dom att omforma sitt liv och lyssna på sin intuitiva röst. Viskningar från änglarna.

Jag har lagt ner mycket tid på att läsa korten och ge dom min egen tolkning. Jag har lagt ihop korten och läst dom tillsammans inte som ett och ett. Det är svårt att förklara. Men iaf så har jag även gått på min egna intuition och omformulerat allt jag fått fram.

Med ett hej dundrans resultat!!!

Jag har förut gett  vägledning, men upptäckte att det tog hemskt med tid och energi från mig att jag tog en pause…Men jag ville inte sluta att hjälpa, Så De senaste 3 dagarna så har jag gett vägledning till 5 personer. Varje läggning har tagit nästan 1 h.
Jag har fått så mkt god respons och tårar har blivit spridda från både mig och mottagare.

Jag har verkligen HJÄLPT dessa människor och fått höra att min "träffsäkerhet" är enormt bra! 
Änglarna har VERKLIGEN en hand med i spelet och dom hjälper mig genom mina inre intuitioner och jag är så lycklig!

Det är nästan skrämmande… ni ska få två korta exempel, 

1. Jag fick ett kort som tydde  på att personen älskade att tala och att personen var tvungen att studera för att hålla självkänslan på top i sitt yrke. Jag får då känslan (såklart) av att denna person arbetar som lärare…. mycket riktigt personen arbetar som förskolelärare.

2. Personen är mer känslig nu och behöver göra ändringar i livet. Personen har ett hårt arbete (jag gissar då inom vården via min intuition)

Mycket riktigt, personen har arbetat inom vården i 15 år och mår riktigt dåligt över detta idag, personen mår inte alls bra och har blivit mer känslosam….

Det finns så mycket mer därtill, men pga sekretess så kan jag inte gå in på det så mkt mer. 

Men jag vill med detta inlägg verkligen visa för er att änglarna hjälper dig! Bara du ber om det! Var inte rädd för att be om hjälp och var inte rädd för att misslyckas. För dom finns där, vare sig det gäller healing eller vägledning.

Idag blev jag ordentligt glad då jag fortsatt att vägleda samma personer då dom haft många frågor på hur dom ska gå tillväga osv

När man får ett meddelande och det står; -Tack för ditt fina engagemang att hjälpa, Tack du fina Ljusarbetare ❤️

Jag önskar och hoppas att personerna jag lagt åt, ser detta, för det är inte bara jag som hjälpt er. Ni har även hjälpt mig! ❤️😇

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
3

Visst är det fint när vi kan hjälpa andra på olika sätt. Det ger en skön känsla i hjärtat.

(_Rosalee, jag har modererat bort några meningar i ditt inlägg, det var om priser o.dyl. Skickar pm till dig om det.)
_

TezzD
2

😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[DarkBeauti]
4

Vad härlig läsning Rosalee,änglarna jobbar jag inte själv med men vet många som har massor av fint utbyte av dom.

Lycka Till med din vägledning 🌺❤️🌺

Älvan
2

Vad roligt! Jag gläds med dig!

[Bettanbop]
0

🙂 🤗  🌺

[Melodica]
2

Jag använder också orakel/änglakort och tycker att de är fantastiska med sin positiva energi och goda råd. Kul att höra att du också får ut mycket av att använda dem.