trött ingen lust eller ork
Snälla kan någon vänlig själ skicka mig lite ny kraft och energi?
Har varken lust eller ork till någonting…😴 känner mig näst intill deprimerad… Har försökt att skicka till mig själv men det har nästan gett motsatt effekt och gjort mig ännu mer trött… 🤦♂️
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Jag läste i en tråd (tror det var i Existens ifokus-energier), det kan att att göra med att vi glömmer stänga panchakrat. förklaringen var; Var gång vi tänker något andligt, healar, mediterar, önskar osv så öppnas våra panchakran automatiskt men inte de andra chakranen, så tänker vi inte på att stäng ner efteråt. Om jag tolkade det rätt 😛
Det kan var en orsak, men jag vet inte 😃
Jag skickar en dos till dig med förhoppning att du piggnar till 🤗 ska komma ihåg att stänga pannan efteråt 😉
Sänder till dig sent ikväll, Rosalee (22-23-tiden). Ta det varsamt med dig och låt din kropp vila och ladda.
Vad jag har förstått så är det väldigt många som känner sig hängiga nu. Jag själv tycker att jag är alldeles för trött o kraftlös för att det ska vara 'normalt'. Jag skyller på vädret… ;) En lång vinter och trög start på vår och sommar…
Hoppas du känner dig mer piggelin och full av kraft snart! 🌺
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Om du vill ta emot healing i morgon kl 23.00 Rosalee så sänder jag till dig.❤️
Ja o ja! Tack kära ni!
Har just avslutat 2 h med vägledning och avläsning… puh… så nu är det dags för sängen… jag försöker verkligen stänga mig varje kväll innan jag somnar… lider dessutom av insomningssvårigheter.. kan somna efter 01 och vakna kl 6-7 sedan är jag vaken lika länge igen… jättedum och ond cirkel 😴
Så nu lägger jag mig med huvudvärk! Kram på er och tack! 🌺
Daga; Tar gärna emot imorgon! ❤️
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.

Det är inte alls ovanligt att vid healing så under healingen och efter Healingen kan symptomen fövärras och bli ännu värre.
För att dagen efter eller efter 2 dagar vända och bli betydligt bättre.
Precis som om du medicinerat bort det vid utmattningssyndrom och de medicinerar med antidepresivt oftast ett helt naturligt preparat som seratonin.
SÅ ökar symptomen kraftigt under den första veckan för att sedan vända och bli bättre.
Healingen kan ha precis samma verkan så inga konstigheter alls.
Jag gav en kvinna Healing för några år sedan med besvärligt eksem.
Hon ringde mig dagen efter healingen och frågade vad tusan jag gjort.
För Eksemet hade blossat upp ngt så grymt och över hela kroppen hon hade aldrig i hela sitt liv haft så besvärligt med sin eksem.
Dagen därpå så försvan eksemet och har inte återkommit efter detta.
Precis samma med värk så kan värken öka i samband med healingen för att sedan försvinna.
Så helt naturligt att symptomen kan bli värre under och strax efter healingbehandlingen.
Lasse
Distanshealing i kväll kl 23.00 Rosalee. Ha en fin dag.❤️