Healing iFokus

Healing

Läst 95 ggr
storlappen
2023-04-10 21:35
3

Andlig kirurgi

Tänkte förklara hur jag gör andlig kirurgi.För det första så får jag upp var problemen sitter så jag frågar klienten om det stämmer,Sen gör jag två snitt med fingret i tex magen suger ut det som är dåligt syr igen och healar med en ros,Detta går att göra vart som helst i kroppen ex fotleder,knän,magproblem,karpaltunnelproblem,rygg,axlar,nacke och om man drunknat i tidigare liv tar jag bort vatten i lungorna.Kännetecken på att man drunknat i tidigare liv är att man inte tycker om djupt eller som jag säger mörkt vatten.Tänkte jag skriver detta då förra tråden var från 2009.Har även fixat många trauman från detta livet och tidigare liv,magkatarr med healing på mitt speciella sätt.Det var allt från mig ikväll-kim lappalainen

Jane-Lyzell
2023-04-11 00:20
0

Inte andlig kirurgi i mina spiritualistiska ögon

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

storlappen
2023-04-11 01:56
2

nej men det finns olika sätt att få ett läkande med andlig kirurgi i mina ögon och du får gärna tänka annorlunda det gör mig ingenting det är så här jag blivit upplärd,

Totum
2023-07-20 21:19
1

#1: Kanske du kan vara snäll och berätta hur andlig kirurgi är i dina ögon?
Jag har fått information om att det ensdast är ett fåtal som verkligen kan göra andlig kirurgi.
Det du storlappen beskriver känner jag är mer healing. Inte att förakta det heller. 👍

Jane-Lyzell
2023-07-21 10:20
0

Håller med Totum låter som du gör vanlig healing på ditt sätt - alla sätt är bra utom de dåliga säger man ju. men för mig låter det du beskriver lite hokuspokus.

Men men Det är alltid resultaten som räknas blir dina healing klienter friska ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"