• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen Alternativa Behandlingsmetoder Aura & Chakran Cd-skivor och Böcker Dagens Visdomsord Djurhealing Djurkommunikation Doftessenser Energierna omkring oss Godmorgon/ Goddag / Godkväll Healing Healing önskas/ges Healingmetoder Hypnos-/regression iFokus-information Mat och Andlighet Meditation o Avslappning Medlemmar Musik för själen Mässor/föredrag/kurser Näring för själen Off Topic- OT Om sajten Reiki Healing Stenar och Kristaller Stjärntecken Träning-Test Tävlingar på sajten och iFokus Upplevelser
Personlig utveckling via healingkurs
5 svar

Tissa
2018-11-09
Erfarna healers - vad var jag precis med om?
4 svar

vackra
2017-05-24
Är detta healingkraft? - Var/vem kommer den ifrån?
8 svar

[Anaïs]
2017-03-29
Dai Ko Myo
4 svar

Loet
2016-09-30
Allt blev tydligare
8 svar

Corgitok
2016-07-24
Nära kryssning
9 svar

majlar
2015-11-05
Medium Kalmar län??
0 svar

Grodhopp
2015-10-14
Hur lyckas du med intuitionsövningarna på Healing?
9 svar

Amandla
2015-07-10
Dubbel Regnbåge
5 svar

Malava
2015-05-31
"Skicka" känslor
3 svar

KurtCobain
2015-01-20
En Helande Dröm
0 svar

maribell
2014-09-20
Inre klarhet
0 svar

solvinge
2014-07-22
Svart/vit fjäder? Och sedan en dröm
5 svar

fossingen
2014-06-15
Jag vill tipsa er!
7 svar

Indiania
2014-02-07
Ljuset
4 svar

majlar
2014-01-21

Nästa »

Yin & Yang Änglar

Aurans färger och dess betydelse

Här är en lista på vad varje färg i auran står för. Texten är hämtad från http://www.mirakelboken.com/Aura.html Läs mer »

Helande konst

Ibland tänker jag på helande bilder och helande konst jag sett. Naturen som vi upplever det är en sak då kan man ju njuta i timmar. Det jag vill skriva om är hur man kan känna i hela sin kropp och själ vad en bild eller tavla kan säga till mig. Det är en fantastisk känsla att känna att en tavla går rätt in i hjärtat, då kan jag bli stående länge och bara njuta. Läs mer »

Tankar - är som virus

Har du tänkt på vad du tänker? På vad du sprider... Läs mer »

Ringblomssalva

Fick för måga år sedan en salvburk av en vän. Äntligen en salva som var bra för min torra hud. Han hade tillverkat den själv av bl.a. Ringblommor. Har sedan dess tillverkat själv så jag täckt mitt behov för varje år och lite som jag gett bort till vänner. Så här gör jag: Läs mer »

Har du en egen plats i meditationen?

Har du en egen ”speciell plats” som du tar dig till under dina meditationer, spontant eller medvetet? Läs mer »

Viljan till förändring

Att vilja och att vara villig Läs mer »

Din relation till Vädret?

Vädret är nog ett av människans största intressen, om inte rentav det största. Och det allra vanligaste samtalsämnet. Man behöver inte vara meteorolog eller annan väderexpert för att ha Väder och vind högt upp på intresselistan. Läs mer »

Quan Yin - Kuan Yin - Kwan Yin - Kanshih Yin

Namnet betyder "Hon som hör världens rop/ljud" Hon är skaparen av ljudet som belyser världen. Läs mer »

Det Magiska Höstmörkret

Allt medan hösten glider över mot vinter tätnar mörkret och omsluter oss. Avståndet till Solens ljus och värme ökar snabbt – dagen blir påtagligt kortare, för varje dag. Läs mer »

Vad gör du när du mår dåligt?

Hur agerar du och vad gör du, för eller emot dig själv, när du är trött, stressad, rädd, ledsen eller mår dåligt på något annat sätt, fysiskt eller icke-fysiskt? Läs mer »

Frågor kring Healing

Någon gång då och då dyker frågor upp här på sajten om hur man ger healing, hur man lär sig att ge healing osv. Jag har knappast svar på allt, men jag tänkte att jag kan ge min syn på hur det är. Läs mer »

Acceptans

Ett ord som bär på lösningen till de allra flesta inneboende problem och tankeblockeringar. Läs mer »

Spirit animals - Djur från Andevärlden

De flesta människor har en förkärlek för vissa djur. De allra flesta människor har någon form av relation till djur, känslomässigt, och lever kanske även sida vid sida med djur. Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Synskadades museum
  • Funktionsmedicin
  • Funktionsmedicin
  • Ord för dagen
  • Ädelkattens utställning 7-8/12
  • Vinn en julbädd
  • Klagomål
  • Här planeras det för sommargågator 2020
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen