Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 286 ggr
jesperw
2020-08-08 21:55

Chackra och eterkraften i luften.

Hej på er alla! Hoppas allt bra med er. Det är så att jag jag har lite tankar kring det här med chackran och eterkraften i luften. För några år sedan när jag låg i sängen i ett ljust rum och stirrade rakt ut så såg jag helt plötsligt hur luften rörde på sig, det liksom swirlade , höger och vänster, upp och ner jag såg det överallt i luften. Svårt att beskriva hur det såg ut. Det hade ingen färg heller, helt färglöst men endå kunde jag se det. Ända sen dess har jag kunnat se det när jag fokuserar på det. Har dock inte gjort det på flera år och nu är det som att jag behöver träna för att se det igen. Bilden visar ungefär hur det ser ut fast det har då ingen färg. Men det är ungefär så det ser ut i luften, från hur jag minns det. Nästan som en rök som dansar omkring i luften. Läste på ett inlägg här där en person sa att hon kan se efterkraften i luften och då slog det mig att det kanske är det jag ser. Hon beskrev det dock inte.

Samtidigt så kunde jag även börja se som ett nästan osynligt fält eller en grå ton kring allting, möbler, tv apparat och kring mig själv och andra. När jag på samma sätt fokuserar. Har vid några tillfällen sett det väldigt starkt kring människor då det liksom har utvidgats väldigt mycket och växt sig väldigt mycket större. Har då oftast varit i ett ljust rum. Är det auran? Vad tror ni? Skulle så gärna vilja ha lite svar.

Annons:
Upp till toppen
Annons: