Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 254 ggr
Christina_46
2020-07-10 10:00

Healing till er 12 Juli

Hejsan Glad

På söndag 12 juli  kl 19.00 sänder jag Reiki, Änglahealing och Healing från de uppstigna mästarna. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Kan ni inte ta emot vid den tiden så går det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni kan ligga eller sitta ner ostört, då en del kan bli yra under sändningen.

18 års åldersgräns

Läs också de skrivregler som finns i gruppen, vad som gäller för att få ta emot healing. Klicka på det understrukna så kommer ni dit. Läs gärna även Vad händer efter healingen . 

Välkommen med din anmälan

Hjärta

Annons:
Amandla
2020-07-10 10:47
#1

Ja tack! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2020-07-10 23:15
#2

Ja tack för mig och mina pälsklingar!
Tack på förhand!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skeppskatten Dina
2020-07-11 00:14
#3

Ja tack! Till min katt Dina och till mig själv. ❤️

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

Christina_46
2020-07-12 18:49
#4

Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha det så gott under healingen

❤️

Christina_46
2020-07-12 19:38
#5

Hej igen 🙂

Ikväll förstod jag inte riktigt vad det var jag fick se under reikin och healingen. Så jag bad att få kontakt med de som hjälpt till med sessionen och frågade vad som hände under healingstunden. Jag skickar till fler än er samtidigt. Svar fick jag. Det blev så här: - Vi ser din fråga Christina ❤️ Jag som talar är Quan Yin. Jag vill säga så här. Gamla tankeformer börjar rasa (det du såg som en rasande pyramid) och nya hälsosammare tankeformer börjar spira. (Det du såg som spirande blommor). Sedan ändrade en uppstigen mästare, okänd för er, kontakten mellan det fysiska och det andliga, så att energierna ska kunna flöda lättare där emellan. Det var i det stora vad som skedde med alla som tog emot. Sedan fick alla det de behöver, även det för deras högsta bästa. Hälsa så mycket till de som tog emot, att vi älskar dem så. Många kramar till er / Quan Yin ❤️

Skeppskatten Dina
2020-07-13 13:46
#6

Hej Christina och Quan Yin! 🥰 Tack så mycket för avkopplande healing! Jag sov bättre än vanligt. 🤗

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

Annons:
Amandla
2020-07-13 18:29
#7

Underbart, tack Christina för allt du förmedlar! ❤️🤗


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: