Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 409 ggr
Christina_46
1/24/20, 11:06 AM

Healing till er 26 Januari

Hejsan 🙂

På söndag 26 januari kl 19.00 sänder jag Reiki, Änglahealing och Healing från de uppstigna mästarna. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Kan ni inte ta emot vid den tiden, så går det bra att ta emot senare. Jag ser helst att ni ligger eller sitter ner ostört när ni tar emot ifall ni blir yra. Det är också större chans att ni känner av reikin och healingen om ni är i lugn och ro.

18 års åldersgräns

Om ni upplever något under sessionen så får ni gärna skriva det. 

Välkommen med din anmälan.

🤗❤️

Annons:
Skeppskatten Dina
1/24/20, 7:34 PM
#1

Ja tack! Till mig och min katt Dina. ❤️

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

LouiseO
1/24/20, 9:49 PM
#2

Ja tack❤! Till mig.

Amandla
1/24/20, 10:08 PM
#3

Ja tack ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
LouiseO
1/24/20, 10:10 PM
#4

Ja tack ❤ Till mig. Louise

LDG
1/25/20, 7:01 AM
#5

Ja tack gärna fast det är inte alltid jag känner nåt alls Kan det bero på att jag känner mig ”avstängd” ? Förut har jag känt av Healing rätt intensivt men det borde väl göra nytta ändå ? Tar gärna emot lite senare Lena 🤗🌹

Christina_46
1/25/20, 3:57 PM
#6

#5 Hej LDG 🙂

Vad jag har lärt mig så går healing fram ändå, även om man inte känner något speciellt. Men jag frågade min healingguide ändå. Han sa så här: - Hej Christina. Åke här. Jag såg frågan, och svarar så här - Reikin och healingen gör nytta ändå. Trots att man som mottagare inte känner så mycket. Man kan även ta emot healing i förebyggande syfte, så man får vara i balans. Är allt i balans så får man bättre motståndakraft mot sjukdomar och man mår bättre än man gör vid obalans. Det var mitt svar. Kram /Åke - din healingguide <3

Annons:
Dimocarpus
1/25/20, 6:13 PM
#7

Hej Christina! Jag tar gärna emot på sön till mig och mina älsklingar. Jag behöver extra positivitet och energi pga. viktiga möten på jobbet. ❤️ Tack!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Tarotstollan
1/26/20, 2:44 AM
#8

Ja tack till mina pälsklingar och mig!🐱🐱
Tack på förhand!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

LDG
1/26/20, 8:28 AM
#9

Tack Christina 👍Skönt att höra för jag behöver det verkligen Immunförsvaret är dåligt o jag ör i total obalans efter cellgiftbehandling , långvarig stress o ständig värk Jag har många möten framöver o behöver vara lite mer fokuserad o sänd gärna lite extra till min värkande rygg Tack ❤️

Christina_46
1/26/20, 2:37 PM
#10

Hej igen LDG ❤️

Jag provar att sända extra till din rygg.

Indiania
1/26/20, 6:42 PM
#11

Ja tack! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Christina_46
1/26/20, 6:46 PM
#12

Hej 🙂

Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha det så gott under healingen

❤️

Christina_46
1/26/20, 7:43 PM
#13

Hej igen 🙂

Ikväll blev mina händer jättevarma av healingenergierna. Jag såg ett stort vitt ljus lägga sig över er. Efter det kom det ett ljus av regnbågens alla färger som också lade sig över er. Sen såg jag någon som strålade ljus till er från sina händer. Mot slutet lindades ni in i något skyddande material, som ska skydda mot utifrån kommande negativa energier

❤️

Annons:
Indiania
1/26/20, 7:59 PM
#14

Tack Christina , det var en skön healing. ❤️🤗

" Var nära naturen - var när dig själv "

Dimocarpus
1/26/20, 8:38 PM
#15

Tack Christina! Jag blev också varm och små pirrig under healingen. Som vanligt har jag minst en katt vid mig när jag tar emot. En av mina 3 katter ropade nästan konstant under hela healingen. Vet inte varför.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Christina_46
1/26/20, 9:03 PM
#16

Hej Dimocarpus ❤️

Jag sände till missarna kl 19.00. Var det då missen ropade?

Dimocarpus
1/26/20, 9:07 PM
#17

Nej, jag tog emot ca. 1h och 15 min senare. När jag tog emot, då ropade hon.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Christina_46
1/26/20, 9:48 PM
#18

Hej igen Dimocarpus 🙂

Jag fick det här som svar på vad missen ropade över…. Den misse som "ropade" var fundersam på vad som hände med dig. Den kände av att det var mycket healingenergier på gång. Inget att oroa sig över.

❤️

Amandla
1/26/20, 10:00 PM
#19

Tack Christina ❤️🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skeppskatten Dina
1/26/20, 10:35 PM
#20

Tack så jättemycket Christina! 💞🤗

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

Annons:
LDG
1/27/20, 5:10 PM
#21

Tack så mycket Christina 👍Det var lite fullt upp så jag tog emot senare men somnade tvärt 🤗❤️

Upp till toppen
Annons: