Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 981 ggr
jupiterconjuction
12/4/19, 1:04 PM

Healing - dödsångest - depression - HJÄLP

Hej!

I slutet av juli så fick jag healing av en jätte härlig kvinna, det kändes super bra och jag fick fina budskap från andra sidan.

Någon vecka efter detta började jag få extrem dödsångest, nästan att jag kände nostalgi för livet. Som att jag inte ville lämna, någonsin. Detta har hållit i sig till idag (december), återkommande dödsångest, depression, ändrat humör (är fruktansvärd mot min partner) … försöker förstå vad tusan det är som händer, men jag vet inte… Spiritualitet har alltid varit en stor del av mig, har trott på änglar, universum, energier, astrologi (tom utbildad astrolog) och nu bara känner jag så jävla starkt tvivel mot ALLT - en röst i mitt huvud säger att jag har intalat mig alla dessa grejerna bara för att må bra.

HJÄLP MIG?????

Annons:
mörkaögon
12/5/19, 9:24 PM
#1

Dina känslor har ingenting med healingen att göra. De är en reaktion på mörkret som råder här nu. Luta dig tillbaka, andas lugnt och ha tillförsikt till att detta är ett övergående tillstånd.

Kram

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

[QASIK]
12/6/19, 8:57 AM
#2

Jag tror inte heller att det har att göra med healingen, men ditt mående låter allvarligt. Jag funderar på om det kan vara en hormonell obalans? Har du varit hos läkaren?

FataMorgana
12/7/19, 10:56 AM
#3

Jag tänker som de andra, att det nog inte har med healingen att göra. Funderar också på om det handlar om en hormonell obalans eller om det är biverkningen från någon ny medicin? Eller har du kanske börjat med någon ny diet? Brister på olika näringsämnen kan också leda till psykiska besvär. Jag skulle rekommendera ett besök till läkaren och att du funderar över andra förändringar som skett under samma tid du fick healingen. Vad var det förresten för healing som du fick och varför gick du till en healare?

Upp till toppen
Annons: