Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 673 ggr
yoanna
11/20/19, 2:11 PM

Vilken healing ska jag välja?

Hej

Jag befinner mig just nu i en stormig period i livet och är stressad över det mesta som händer och inte händer, och den här stressen över att veta att jag vill framåt på vissa plan känner jag väldigt ofta men samtidigt känner jag mig så vilsen och vet inte vilken dörr jag ska välja när jag kommer till vägskälen. Dessutom så känner jag mig helt tom på energi både fysiskt och psykiskt av detta och det känns som att jag börjar bli en negativ och bitter person men innerst inne är jag inte det egentligen, så nu börjar jag bli desperat till att hitta tillbaka till rätt spår igen och att gå till vårdcentralen för att träffa en stressad person att prata med har inte känts bra alls för mig så därför vänder jag mig nu till er som är erfarna inom Healingarbetet och allt vad det innebär. Vilken healingmetod ska jag välja och vad innebär healing egentligen? kan healing hjälpa mig tillbaka till rätt väg och ge mig den positiva energin jag tidigare haft? Jag vill sprida glädje och positiv energi till andra människor men nu känns det mer som att jag borde undvika människor för att inte "smitta" dom med min negativa energi :( 
Så ja detta inlägg kan verka desperat men jag vill bara hitta någon som kan vägleda mig i mina desperata tider i livet, så det är lika desperat som detta låter!.

Annons:
JRSN
11/20/19, 4:30 PM
#1

#0 Välj inte! Pröva istället lite olika metoder och se vilken du är mest bekväm med. Tai Chi, Yoga, Akupunktur, Reiki, Ayurveda, Zonterapi eller kanske EFT. Sen är det ju en fråga om kostnader förstås. Men ibland kan man få 'pröva på' i samband med hälsomässor och liknande. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

allhealing
11/22/19, 12:13 AM
#2

#0,
yoanna,

för mig betyder healing hel. Att man återgår till en balans inom sig själv som är i fokus med helheten. Att man förflyttar sig från det som tar dig bort från ditt eget fokus vilket skapat ofokus.

Jag arbetar med det här professionellt sedan 2006 och på heltiden sedan 2018.

För mig handlar det om att hjälpa personer transformera sina liv. Så man kan skapa dom förändringar man själv önskar.

2004 lärde jag mig att vidga mitt medvetande. En förståelse som existerar bortom det våra fem sinnen klarar av att observera och därför även definiera som verklighet. När jag vidgar mitt medvetande kan observera vart en person tappat sitt fokus oavsett när i tid det inträffat såväl som hur man återfår balansen alla människor har som en potential inom sig.

Om du känner igen dig i den här beskrivningen och det känns rätt för dig. Boka ett kostnadsfritt inledande så tar vi det därifrån.

Skicka ett PM om du är intresserad.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Upp till toppen
Annons: