Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativa Behandlingsmetoder Aura & Chakran Cd-skivor och Böcker Dagens Visdomsord Djurhealing Djurkommunikation Doftessenser Energierna omkring oss Godmorgon/ Goddag / Godkväll Healing Healing önskas/ges Healingmetoder Hypnos-/regression iFokus-information Mat och Andlighet Meditation o Avslappning Medlemmar Musik för själen Mässor/föredrag/kurser Näring för själen Off Topic- OT Om sajten Reiki Healing Stenar och Kristaller Stjärntecken Träning-Test Tävlingar på sajten och iFokus Upplevelser Yin & Yang Änglar
Energierna omkring oss

Söker medier och sierskor.

2019-06-12 00:36 #0 av: Shadowone

Hej. Jag undrar, Hur många av er är medier eller sierskor. Och min fråga på det är om någon av er kan se bakom på tiden för det som har hänt. Jag behöver hjälp.

Anmäl
2019-06-13 00:45 #1 av: allhealing

Om det känns rätt kan du kontakta mig.

Kent Asp

kentasp.com

förändring är alltid en möjlighet

Anmäl
2019-11-08 16:02 #2 av: Shadowone

Oj förlåt mig. Det var ett tag sen som jag tittade på ifokus. Jag har varit upptagen hela tiden att jag glömde bort det. Jag ska försöka minnas vad det var jag ville. Men visst. Varför inte. Självklart. Men först ska jag minnas vad jag ville fråga. Och vad var det jag var ute efter.

Anmäl
2019-11-15 21:46 #3 av: allhealing

#2,

Shadowone,

är det meningen så dyker det upp.

Kent Asp

kentasp.com

Anmäl
2019-11-17 02:50 #4 av: mörkaögon

Hör av dig om du vill :)

https://nouw.com/insikter

Anmäl
2019-11-18 01:47 #5 av: allhealing

#4,

mörka ögon.
Vill du att Shadowone eller jag hör av mig?

Kent Asp

kentasp.com

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.