Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 606 ggr
Aqua-Johanna
1/7/19, 9:11 PM

Har jag sett auran från mina husdjur?

Hej, jag är ganska ny på detta men jag har börjat upptäcka sånt här mer och mer i min vardag.
Allt började med att jag fick massage av en person som kan läsa av andra genom massage och se skepnader/känna energier. Iaf så för några månader sedan masserade hon mig och helt plötsligt brännde det till på mitt högra skulderblad och hon började må illa och må konstigt i övrig och fick energier från mig vilket aldrig hänt oss innan. Hon har kännt det från andra kunder innan men inte mig.

Spolar fram lite till igår kväll, då fick jag massage av henne igen och när det var klart kunde jag inte resa på mig så yr jag blev, fick ligga kvar en halvtimme på bänken. Tillslut gick det och jag la mig i soffan, fortfarande yr och mådde lite illa men annars var det inget konstigt men mina hundar var väldigt oroliga för mig. Den största la sig från magen och ner till höften på mig med hela sin kropp och skulle bara slicka på mig. Sen kom min andra hund och stod uppe vid mitt huvud och lade sig tillslut så han blev min huvudkudde. Mitt i allt så ser jag att där hunden ligger vid min mage och neråt är det som en orange zon och uppe vid mitt huvud är det en gul zon där den andra huden befinner sig. Har aldrig upplevt detta innan (inte vad jag kommer ihåg iaf) men tyckte inte det var något lustigt och tänkte inte mycket mer på det. När vi hade varit i soffan ett tag och allt var lugnare, hundarna var helt avslappnade och sov nästan så blev den orangea zonen blå/ljusblå. Alla dessa färgerna pågick i min hjärna, jag kunde inte se det fysiskt men jag såg det så fort jag blundade. Kan det vara möjligt att jag såg mina hundars auror? Läste lite om färgernas betydelser och tycker det stämmer bra in på situationen.

Vad tror ni? Själv är jag ganska säker på det men eftersom jag inte upplevt det innan vill jag gärna höra från er!🙂

// Aqua-Johanna ✨

Annons:
Upp till toppen
Annons: