Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 433 ggr
Christina_46
11/30/18, 3:39 PM

Healing till er 2 December

Hejsan 🙂

På söndag 2 december kl 19.00 sänder jag Reiki och Änglahealing. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Passar inte tiden så går det bra att ta emot senare. 

18 års åldersgräns

Välkommen med din anmälan

❤️

Annons:
[moratjejen]
11/30/18, 3:46 PM
#1

Va fint, tar gärna emot! ❤️

Amandla
11/30/18, 4:48 PM
#2

Ja tack! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
mörkaögon
11/30/18, 11:26 PM
#3

Tack, jag vill gärna vara med. :)

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Tarotstollan
12/1/18, 12:57 AM
#4

Ja tack för mig och mina 2 katter. 🤗
Tack för förra gången!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Rosen05
12/2/18, 5:06 PM
#5

Tack tar gärna emot och hinner jag inte så tar jag emot senare❤️

Christina_46
12/2/18, 6:49 PM
#6

Hej 🙂

Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha det så gott under healingstunden

❤️

Annons:
Christina_46
12/2/18, 7:22 PM
#7

Hej igen 🙂

Nu har jag sänt klart. Jag såg reikins symboler lägga sig över era namn. Annars så kändes reikin och änglahealingen lugn och finstämd.

❤️

Amandla
12/2/18, 11:18 PM
#8

Tack fina du! ❤️🤗


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Rosen05
12/3/18, 7:39 PM
#9

Tack Christina för healingstunden! Jag tog emot senare igår kväll och kände tydligt pirr i underbenen, händer och underarmarna. En skön stund!

Kram till dig! ❤️

Tarotstollan
12/4/18, 6:28 AM
#10

Jag började ladda ner i natten till igår och fick nu på länge tillbaka bilder igen.
Denna gången blev det mera skrämmande, jag såg att jag var ute och gick i nedåtgående trappor som det var stora mellanrum mellan. Det fanns inga räcken att hålla mig i, utan jag gick och balanserade och var jätterädd att jag skulle trampa fel.
Stannade och tittade upp och undrade var jag var någonstans och då såg jag att jag var jättehögt upp och trappan som var beige färgad  ringlade sig upp och ner, i kringelikrokar och runt sig själv men bar neråt, allt såg ut som om trappan var kilometerlång och var som en berg och dalbana.

Jag blev ännu räddare och plötsligt satt jag i en skogsdunge i baksätet på en halv bil, det fanns en manlig person vid min sida men jag kunde inte se vem han var.
Han säger till mig att här kan vi inte sitta mer nu när du lugnat ned dig, vi måste gå vidare och reser sig och går mot ett öppet fält som ser ut som en stor fotbollsplan. Det finns några människor utspridda som går fram och tillbaka på stället men det känns otäckt och plötsligt börjar det ösregna och åskan börjar dåna.
Då säger jag att jag vill inte vara här mer då det är otäckt och då svarar han att då går vi härifrån….
Där tvingar jag mig upp ur healingen och går upp ur sängen för att lugna ner mig och tänka på detta som kommit till mig.
Jag undrar fortfarande varför jag får till mig så konstiga bilder/filmer under healingstunderna?🤔🤐

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[moratjejen]
12/4/18, 8:40 AM
#11

Glömde skriva, jag kände tyvärr ingenting, men jag tror jag glömde bort det helt. Kommer du dela ut mer så tar jag jättegärna emot. ❤️

Christina_46
12/5/18, 9:15 AM
#12

Hej moratjejen 🙂

Om du vill så kan du prova att ta emot healingen nu i efterhand. Du kan då tänka något i stil med "Jag tar nu emot reikin och änglahealingen som Christina sände i söndags till mig", få se om det hjälper. Jag brukar be om att ni ska kunna ta emot när ni själva vill ta emot. 

Jag brukar sända varje söndag, så du får gärna skriva upp dig igen. Helst så ska man ligga ner ostört när man tar emot, annars kan det vara svårt att känna något. Men en del känner inget när jag sänder. Min man är en av dem.

❤️

Christina_46
12/5/18, 9:19 AM
#13

Hej Tarotstollan 🙂

Hu vilken upplevelse du var med om. Jag vet inte vad det står för. Kanske att du börjat gå ner i ditt undermedvetna och börjat få symboler för vad som sker där??

Hoppas att någon som är duktig på sånt här kan svara dig.

Kram ❤️

Annons:
[moratjejen]
12/5/18, 9:19 AM
#14

Ja jättegärna. Ska testa tack. ❤️

Tarotstollan
12/5/18, 9:25 AM
#15

#13. Tack Christina! Ja, jag tycker det är konstigt att jag får till mig så mycket när andra inte får det. Det måste ju betyda något och jag är klarvaken hela tiden, så jag ligger inte och halvsover eller på något annat vis dåsar bort.
Jag försöker se på bilderna och ta in så mycket det bara går då jag dels är nyfiken och dels antar att det är något slags meddelande till mig!🤔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[moratjejen]
12/5/18, 10:39 AM
#16

#15. Det kan vara en osäkerhet och kopplat till ditt inre. Det kan bli en liten block (i alla fall om man mediterar om det är meditativt medvetande). Tänk såhär "faller jag så faller jag, inget mer än det" samt "ramlar jag så ramlar jag, inget mer än det", inget ont kan hända och när man exponerar sig mot det som är jobbigt så blir det lättare och saker blir inte längre skrämmande.

Tarotstollan
12/6/18, 12:39 AM
#17

#16. Intressant tanke men eftersom jag är höjdrädd så skulle det nog inte fungera…😮

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[moratjejen]
12/6/18, 9:27 AM
#18

Rädsla finns till för att utmanas. ❤️♥️

Amandla
12/6/18, 10:29 AM
#19

Stollan, jag tolkar det som att du får hjälp av en guide att ta itu med dina rädslor. Det måste inte handla om rädsla just för höjder, utan om att du kanske känner dig hindrad i din vardag av något annat. Vad vet du bäst själv, tror jag. Summan av kardemumman är att du  har fint stöd från den andliga sidan ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
12/7/18, 12:42 AM
#20

Tack, alltid intressant och spännande att läsa era tankar och förklaringar. Det ligger nog sanning i allt ni tänker på och jag måste följa med i det som händer.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: