Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 534 ggr
flocken
2018-11-13 20:09

Healing önskas till hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Jag hoppas någon kan hjälpa mig och min kille. Som vissa utav er vet så har min hund Dexter posttraumatisk stress. I två veckors tid har jag kämpat för att han ska komma ur denna svacka. Min Dexter är borta. Han är där, men glädjen är borta. Han går på tå och kämpar varje sekund. Orolig, nervös, blir rädd för minsta ljud. Gör det jag kan med naturläkemedel så han kopplar av, massage och försöka ge han bra energi. Fick bort en knuta i nacken på han nu ikväll. Men finns det någon som kan skicka healing till han?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
storlappen
2018-11-13 20:18
#1

jag skickar 21.00 och tar hjälp av entiteterna i brasilien,dom som hjälper john of god -kim

flocken
2018-11-13 20:24
#2

Tack så jättemycket ❤ Då har jag hunnit natta honom.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

storlappen
2018-11-13 20:27
#3

jag har lyckats få bort det på en kille men det var på healingbänk

🙂

Tant Grön
2018-11-16 08:29
#4

Hur har det gått med hunden, mår han bättre?

flocken
2018-11-16 11:03
#5

Lite Morgonen efter var han piggare. Han är inte lika spänd. Men reagerar på allt. Sover mkt. Men det är en del att bli friskare

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tant Grön
2018-11-16 11:07
#6

Försöker skicka lite positiv energi till honom. 🙂

Annons:
flocken
2018-11-16 13:32
#7

Tack ❤

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Sabah
2018-11-16 14:03
#8

Har du provat R-droppar, Dr Bach's rescue Remedy? De inte bara lugnar, de läker "skadan". De är verkligen jättebra, fungerar lika bra på djur som människor.


💖🧡💛💚💙💜

flocken
2018-11-16 15:39
#9

Funkar dessvärre inte. Jag vet att detta är en sjukdom som aldrig kommer bli bra. Men går i perioder.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

allhealing
2018-11-22 00:12
#10

Har ni provat att få hjälp som ett team du och hunden?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

flocken
2018-11-22 05:29
#11

Jag är själv utb inom hund. Andra jag rådfrågat har inte ens vetat att hundar kan ha ptsd. Han är så mkt bättre än för bara 1 år sedan. Men kommer dåliga perioder som med alla sjukdomar. Nu är han sig själv igen efter några kämpiga veckor.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

allhealing
2018-11-22 08:39
#12

#11

Vad fint =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Tant Grön
2018-11-22 08:42
#13

Vad skönt att höra, tyckte så synd om honom.

Annons:
Upp till toppen
Annons: