Annons:
Etikettupplevelser
Läst 627 ggr
Tissa
11/9/18, 6:53 AM

Personlig utveckling via healingkurs

Jag har nu avslutat en healingkurs del1 där jag lärt mig mycket självhealing men även testat distans healing, handpåläggning samt att vi gjorde en grupphealing på brits. Vi var 10 personer + vår lärare som har träffats 3ggr 2tim i veckan. Det var varje gång olika meditationsövningar där vi påbörjade läkning av oss själva genom att förlåta oss själva, se oss själva och förlåta och ge andra kärlek och styrka. Vi delgav gruppen våra upplevelser efter varje övning, vilket var väldigt intressant. Vi hade även praktiska övningar i gruppen. 1a gången testade vi på distanshealing i grupp, där hela gruppen fokuserade på en av oss i tur och ordning. 2a gången testade vi på handpåläggning på axlar och nacke 2 och 2. 3e gången (igår) testade vi på grupphealing med handpåläggning på brits där vi alla fick och gav. Det var en häftig känsla men väldigt varm🙂 Även dessa övningar diskuterade vi hur det kändes att ge och att få. Vi hade väldigt olika upplevelser och det är så häftigt att höra allas upplevelser. Del 2 av utbildningen kommer i februari men kommer då vara en halvdag. Jag hoppas verkligen att jag kan gå den. Ett underbart sätt att växa som person som jag bara kände att jag ville dela med mig av. 🙏🏼💚

Annons:
Tarotstollan
11/9/18, 7:14 AM
#1

Så underbart det låter, hoppas för din skull att du har möjlighet att gå på fortsättningskursen.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tissa
11/9/18, 8:00 AM
#2

Tack Tarotstollan 🙏🏼💚

Christina_46
11/9/18, 9:22 AM
#3

Vad härligt Tissa 🙂 Jag håller alla tummar och tår för att du ska kunna gå fortsättningskursen också ❤️

Amandla
11/9/18, 10:14 AM
#4

Det låter som en bra kurs! Att utveckla och läka sig själv först är en förutsättning för att kunna hjälpa andra på bästa sätt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sabah
11/9/18, 2:53 PM
#5

Härligt! 😊💕 Vilken god investering du har gjort för dig själv❤️och Healingförmågan har du med dig livet igenom.


💖🧡💛💚💙💜

Upp till toppen
Annons: