Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 415 ggr
Marson
11/2/18, 12:02 PM

Healing

Hej på er!

Jag är ny här och detta är mitt första inlägg! Jag är i stort behov av healing, och jag har sökt på nätet efter en healer som är genuin, men det finns så mycket information, och jag vet inte vem jag kan lita på.

Därför blev jag medlem här, för att kanske kunna få tips om någon healer som kan passa mig!

Så, är det någon som känner att ni kan förmedla en kontakt till en healer som ni blivit hjälpta av, så är ni välkomna att tipsa mig!

Tack på förhand!
Marson

Annons:
storlappen
11/2/18, 2:48 PM
#1

Jag kan skicka på distans till dig ifall du vill,det gör jag gratis och vill du ha en behandling på bänk så finns jag i oxelösund -kim

Marson
11/2/18, 8:04 PM
#2

Hej Storlappen!

Jag tar ytterst tacksamt emot distanshealing om du vill ge mig det! Jag bor i södra delarna av landet, så distanshealing får det nog bli! Hur gör man? Sker healingen på en speciell tid? Ska jag göra något speciellt för att kunna tillgodogöra mig healingen?

Hälsningar/

Marson

Amandla
11/2/18, 8:35 PM
#3

Precis, ni ska bestämma en tid så du vet när du får healingen. Man kan bli påverkad av den, yr, matt, trött osv så det är viktigt att du inte kör bil till exempel just då. Dessutom står det i sajtens Skrivregler att det ska sättas upp en tid, just på grund av det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Totum
11/2/18, 10:45 PM
#4

Om du tittar under fliken Länkar, så ser du flera healers sidor och namn.

storlappen
11/3/18, 8:28 AM
#5

jag sänder till dig 21.00 ikväll då tar jag med entiteterna i brasilien så det blir starkt-kim🙂

storlappen
11/3/18, 8:32 AM
#6

du kan ligga ner eller sitta ned och känna efter,känner du inget så gör det inget det gör nytta ändå🙂

Annons:
Marson
11/3/18, 11:41 AM
#7

@Storlappen
Stort tack! Jag ska vara beredd kl: 21:00!

Hälsningar/
Marson

storlappen
11/3/18, 9:20 PM
#8

då var det färdigsänt det blev 20 minuter🙂

Marson
11/4/18, 9:35 AM
#9

Tack för healingen i går!

Hälsningar/
Marson

Upp till toppen
Annons: