Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 498 ggr
Christina_46
7/19/18, 6:02 PM

Healing till er 22 juli

Hejsan 🙂

På söndag 22 juli kl 19.00 sänder jag healing igen. Jag tänkte prova andlig healing. Det var längesedan jag sände det. Jag ber då andliga läkare att hjälpa till med healingen. Jag sänder i minst 15 minuter. 

18 års åldersgräns

Välkommen med din anmälan

❤️

Annons:
Amandla
7/19/18, 7:06 PM
#1

Ja tack ❤️Jag ber även om healing för min minsta vovva ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Dimocarpus
7/19/18, 7:14 PM
#2

Ja, till mig och mina tre katter.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Tarotstollan
7/20/18, 4:30 AM
#3

Ja tack!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

brittis007
7/22/18, 3:22 PM
#4

Ja tack gärna 🌺

Christina_46
7/22/18, 6:51 PM
#5

Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha det så gott under healingstunden

❤️

Christina_46
7/22/18, 7:30 PM
#6

Hej igen 🙂

Då var det klart för ikväll.. De som hjälpte till med healingen kom igenom efter att det sänts klart. De sa så här: - Det var en stark healing ni fick ikväll kära vänner. Ni hade en del obalanser i era system som behövde rättas till. Men nu ser det bättre ut som sagt. Nu kommer healingenergierna att jobba med er i något dygn. Drick gärna vatten efteråt för att hjälpa till att rensa systemet/kroppen. Det var väl allt. Tack för oss kära vänner ❤️

Annons:
Amandla
7/22/18, 8:48 PM
#7

Tack bästa du! ❤️🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Dimocarpus
7/23/18, 12:50 AM
#8

Tack! :)

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

brittis007
7/23/18, 7:54 PM
#9

Hej,  blev inte så jag var med kl 19, det kom en liten gräsbrand emellan och diverse annat, men tänkte att jag provar när jag lägger mig för ibland kan man ju ta emot vid senare tillfälle om du bett om det, och visste inte om det var så.

Det blev sent och jag var så trött när jag sedan la mig, så hann somna, men när jag vaknade till för 2 gången under natten så hann jag be om healingen, men somnade direkt igen, och sov skönt resten av natten och det var ändå huvudsaken att jag var okej utvilad i morse.

Stort Tack för att du tar dig tid för att dela med dig av healing, varje söndag, det är värd så mycket.

Till dig 🌺🌺🌺🤗

Christina_46
7/23/18, 9:48 PM
#10

Hej brittis 🙂

Jo då. Det gick bra att ta emot i efterhand. Det var bara jag som glömde skriva det i inlägget. Ibland är man lite vimsig minsann 🤪

🤗❤️

Upp till toppen
Annons: