Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 639 ggr
flocken
2018-05-19 08:35

Få hög feber efter healing?

Igår fick jag massage kombinerat med healing. Gud så sjuk jag blev efteråt. Började med att jag först hade ont i hela kroppen. Blev helt likblek. Mannen trodde jag skulle svimma. Sen kom febern. I natt var det uppe i 39.4. Nu mår jag ok men trött. Kan det blivit någon överbelastning i kroppen?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Amandla
2018-05-19 09:36
#1

Jag tror att du redan hade något virus/basselusk i kroppen, och att det fick lite extraskjuts att attackera. Massage och healing i sig är inte sjukdomsframkallande. Krya på dig!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
storlappen
2018-05-19 10:27
#2

Håller med Amandla du hade något som var på gång att bryta ut sen fick det extra skjuts av massagen🙂

Magi-cat
2018-05-20 10:49
#3

Min antagligen redan begynnande förkylning fick sig en extraskjuts av en behandling med zonterapi. Den hade nog brutit ut ändå.

Krya på dig! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

flocken
2018-05-20 13:23
#4

Nu mår jag ok. Men fy så sjuk jag blev.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

allhealing
2018-05-26 02:51
#5

#0, flocken,
ibland är sånt som håller oss tillbaka det som låser oss och gör att vi inte kommer framåt på det sätt vi själva önskar. Ett väldigt vanligt sätt att hindra sig själv i sin utveckling bygger på inlärda mönser och beteenden vi sedan använder oss av i vårt dagliga liv. En person som är väldigt intelligent där jag med intelligens i ditt fall menar förmågan till ett starkt logiskt tänkande låser ofta fast sig i den förståelse man har tillgång till när man tolkar och bestämmer sig för hur livet ska fungera utifrån den förståelse man begriper. Man fastnar i ett moment 22 och söker sedan efter svaret i det man logiskt begriper och har tillgång till. Dvs ett starkt logiskt baserat tänkande. Eller som jag själv också har, ett så stort logiskt blockerat sätt att tolka och förstå världen på som gör att jag envisas med att fortsätta mig av det sättet då jag inte hittar någon väg ut ur den förståelsen. Man skulle även kunna kalla detta för att vara envis, ibland väldigt envis =)

När en healer går in och arbetar ser healer ofta förbi dessa begränsningar man själv satt upp. Detta kan leda till en mängd olika symptom. Symptom som healern anser jag borde informera dig om kommer att kunna inträffa.

Teorin ser ut såhär. Ibland är det en urblåsning av systemet som behövs , i det här fallet en rensning som fungerar bäst när det mentala systemet vi använder oss av när vi med logik lever vårt liv inte på långa vägar fungerar som det gör när vi är friska. Helt enkelt att det logiska tänkandet slås ut. Att vi vid hög feber inte klarar av att styra livet med logik. Därför fungerar healingen väldigt bra och kanske är det så att det är det som behövs för att uppnå det du själv önskar ska ske, även om det önskemålet ligger i ditt undermedvetna och inte i dagsläget är logiskt förståeligt för ditt nuvarande logiska tänkande.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Upp till toppen
Annons: