Annons:
Etikettdjurkommunikation
Läst 1060 ggr
Emmaaaaa94
2018-05-10 23:44

Försvunnen katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 7 maj försvann min fina Sture som är 2 år och försvann i Lindås området (Emmaboda) Ingen har sett till honom och nu börjar jag bli orolig att han inte kommer hem. Här kommer några bilder: /Emma Gustafsson

Annons:
Cosmonautens
2018-05-10 23:57
#1

När min katt försvann satt han instängd i någons garage i 3 dagar, och det har även hänt att han bara försvunnit i en vecka men sedan kommit tillbaka fin i pälsen och rund om magen som om någon tagit hand om honom🤔

Ett tips är att kolla stängda förråd, sopphus eller vad det nu kan finnas hos dig. Sätt upp annonser eller gå ut på kvällen när omgivningen är tyst så du kanske kan höra din katt mjaua ifall han är instängt🙂 Hoppas han kommer hem snart!!

Travis D
2018-05-11 00:02
#2

Min ena skogis försvann i 2 veckor och kom sedan tillbaka och var hur glad som helst. Min perser blandning försvinner varje dag (hon släpps ut är borta 2-4 dar och kommer hem) då och då kommer det upp på facebook, känner någon igen denna katt hon satt utanför våran port och såg vanvårdad ut och som om hon inte varit omhändertagen (hon är halv rakad och avskyr att bli borstad så lite halv tovig men vi jobbar på det) men dom dyker upp på vår balkong hela tiden och så släpps dom in och äter så han kommer nog snart tillbaka :)

Upp till toppen
Annons: