Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 761 ggr
Christina_46
3/30/18, 4:32 PM

Healing till er 1 April

Hej och Glad Påsk till er 🙂

På söndag 1 April kl 19.00 sänder jag reiki och änglahealing till de som vill ta emot. Jag sänder i 15 minuter för ert högsta bästa. Passar inte tiden så går det bra att ta emot senare.

18 års åldersgräns är det som gäller här.

Välkommen med din anmälan

❤️

Annons:
flocken
3/30/18, 5:16 PM
#1

Ja tack jag mottager gärna. Har mått så mkt bättre senaste 2 veckorna

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[NeferNefer]
3/30/18, 5:39 PM
#2

Tack, gärna ❤️

Amandla
3/30/18, 5:51 PM
#3

Ja tack! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skeppskatten Dina
3/30/18, 6:32 PM
#4

Ja tack! ❤️

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

Christina_46
3/30/18, 7:01 PM
#5

#1 Vad härligt flocken. Kanske har healingen hjälpt till lite 🙂

flocken
3/30/18, 7:17 PM
#6

#5 Ja absolut. Skadade mig för några veckor sedan o det här läkt fortare än vad som sagts.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Christina_46
3/30/18, 7:25 PM
#7

#6 

🙂❤️

Shadowone
3/30/18, 9:06 PM
#8

En fråga. Måste man ta till dig för att få healing eller har du möjligheten att heala trots att jag befinner mig långt borta från dig. Om inte jag har missuppfattat.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Christina_46
3/30/18, 9:13 PM
#9

#8 Hej Shadowone 🙂

Du behöver inte vara hos mig för att ta emot. Det går lika bra på avstånd. 

❤️

Dimocarpus
3/31/18, 1:02 AM
#10

Ja, tack för mig och mina tre katter.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Tarotstollan
3/31/18, 1:17 AM
#11

Ja tack!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[HoneyTorbjörn]
3/31/18, 9:33 PM
#12

Hur funkar detta?

Christina_46
3/31/18, 9:59 PM
#13

#12 Hej HoneyTorbjörn 🙂

Det fungerar som så att du sitter eller ligger bekvämt och ostört och bara kopplar av under tiden som jag sänder reikin och änglahealingen…. Vill du ta emot senare så kan du tänka något i stil med att "Jag tar nu emot av reikin och änglahealingen som Christina sände tidigare till mig", då går det fram till dig. En del kan få så kallade utrensningar i samband med att man tar emot och ett tag efteråt. Det kan du läsa om här…. Vad händer efter healingen …. Klicka på det understrukna…. Läs också gärna Healingmetoder . Där kan du klicka på de olika metoderna och läsa om dem. Är det något mer du funderar över så fråga, så ska jag försöka förklara.

❤️

Annons:
Fjaeril77
4/1/18, 6:45 PM
#14

Jag tar tacksamt emot ikväll <3

Christina_46
4/1/18, 6:47 PM
#15

Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha en fin healingstund

❤️

Christina_46
4/1/18, 7:19 PM
#16

Då var det färdigsänt för ikväll. Healingen kändes finstämd och emellanåt kändes det som att jag svävade.

🤗

[NeferNefer]
4/1/18, 8:03 PM
#17

Tack så mycket! Jag blev mycket yr, kanske var det mig du kände av? Eller tvärtom.

flocken
4/1/18, 8:33 PM
#18

Tack så mkt ❤

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Skeppskatten Dina
4/1/18, 9:51 PM
#19

Tack så mycket Christina! 🤗 ❤️

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

Christina_46
4/2/18, 8:53 AM
#20

#17

Hej NeferNefer. Ja det kanske var något sådant, att vi kände av varandra

🙂

Annons:
Dimocarpus
4/2/18, 9:23 AM
#21

Tack, idag blev det den nya katten som kom på en gång och tog emot hela sessionen. 😃 Mysigt!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Amandla
4/2/18, 11:39 AM
#22

Tack Christina ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
4/8/18, 8:06 AM
#23

Tack för healingen för de sista veckorna!🤗❤️
Glömmer alltid att gå in och tacka eftersom jag försöker tanka ner lite då och då men ofta somnar innan jag känner att det är slut i mina bilder som jag får till mig.
Har fått till mig 2 olika "bilder", det första var ett rum som såg ut som ett "jätte kaos" med möbler och annat staplade på och i varandra, så jag inte visste var jag skulle starta för att få någon ordning på det hela.

i den andra bilden/filmen satt jag i ett tåg och såg ut genom fönstret på allt som ilade förbi, det viktigaste där var nog att allt i naturen och runt mig var färgat i en smutsgul färg även insidan i tåget gick i denna hemska färg. Det såg giftigt ut!

Jag tror mig veta vad detta betyder och ser det som en varning.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Christina_46
4/8/18, 9:36 AM
#24

#23 Hej Tarotstollan 🙂

Oj vad du upplever mycket under healingen. Det är intressant att läsa om. Men jag kan inte tolka det du upplever. Kanske att du ska kika i någon bra drömbok för att kunna tolka det.

Kram ❤️

Tarotstollan
4/8/18, 9:31 PM
#25

Ja, det är ovanligt med de upplevelser/bilder/filmer jag ser under healingen, för när jag drömmer så är det inget liknade alls. Helt annorlunda och eftersom jag är vaken hela tiden under healingen och oftast går upp efteråt så vet jag att jag inte drömmer.
Jag brukar för det mesta veta lite av vad det betyder som jag får till mig och vet jag inte just då, så brukar jag förstå senare inom några veckor som längst.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Shadowone
5/25/18, 11:50 AM
#26

#9 Förlåt att jag inte svarade i tid. Okej. Då vet jag det.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Upp till toppen
Annons: