Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1444 ggr
Christina_46
3/2/18, 6:25 PM

Healing till er 4 mars

Hejsan 🙂

På söndag 4 mars kl 19.00 tänkte jag sända Kristushealing till de som vill ta emot. Jag sänder i 15 minuter ungefär. Vill du ta emot senare så går det också bra.

Det var länge sedan jag sände den här healingen, så jag hoppas den går fram som den ska. Du kan läsa lite om metoden under Healingmetoder . Klicka på det understrukna.

Vi har 18 års åldersgräns för att få ta emot healing 

Välkommen med din anmälan

❤️

Annons:
Amandla
3/2/18, 6:37 PM
#1

Ja tack! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skeppskatten Dina
3/3/18, 12:11 AM
#2

Ja, tack! ❤️

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

[Chakra]
3/3/18, 8:56 AM
#3

Tack, gärna❤️

Tarotstollan
3/4/18, 12:35 AM
#4

Ja tack!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sofkan
3/4/18, 7:39 AM
#5

Ja tack ❤

brittis007
3/4/18, 6:04 PM
#6

Ja tack 🌺

Annons:
Christina_46
3/4/18, 6:49 PM
#7

Hejsan 🙂

Nu stoppar jag för fler anmälningar. Ha det så gott under healingen.

❤️

Christina_46
3/4/18, 7:21 PM
#8

Hej igen 🙂

Nu har jag sänt klart. Hoppas ni fick en fin healingstund.

🤗❤️

Skeppskatten Dina
3/4/18, 7:30 PM
#9

Tack så mycket! ❤️ 🤗

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

[Chakra]
3/4/18, 7:32 PM
#10

Jag tar emot healingen när jag lägger mig ikväll!

Tack Christina❤️

Amandla
3/4/18, 8:27 PM
#11

Jag tar också emot senare, antingen ikväll när jag lägger mig eller imorgon när jag vaknar. Tack bästa Christina! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sofkan
3/4/18, 8:44 PM
#12

Jag tar också emot när jag lägger mig. ❤

Christina_46
3/4/18, 9:04 PM
#13

Hej igen 🙂

Jag skrev lite otydligt nyss. Jag hoppas att ni får en fin stund när ni tar emot.

❤️

Annons:
Sofkan
3/5/18, 6:29 AM
#14

Tack! 💓

Tarotstollan
3/9/18, 3:14 PM
#15

I går kväll hade jag äntligen tid att koppla upp mig för healingen som du givit 2 söndagar i rad.
Hur och vad det var jag fick till mig varken kändes eller är det som beskrivs under varje healingnamn…🤔
Nåväl, bilder och sekvenser fick jag till mig i alla fall: Det började med att jag stod på en skogsväg som var helt övertäckt av vissna bruna löv, plötsligt började det ramla ner gula löv trodde jag men när jag tittade närmre var det gula små blommor (ungefär som syrener, fast det var det inte). Det såg nästan ut som om det regnade/snöade blommor, det var så tätt ett tag. När jag tittade ner på marken syntes det däremot inga blommor, bara de bruna vissna höstlöven i drivor.
Jag gick vidare framåt i löven och det blev mindre gula blommor som singlade ner och till slut var de borta helt.
Jag stod på en kulle och tittade ned på en gata i ett radhusområde, där massor av människor var ute i sina trädgårdar och grejade, barn som lekte och någon bil som körde förbi. Jag tyckte att jag kände mig hemma när jag tittade på platsen.
Plötsligt går jag på gatan och tittar mig omkring på alla människor och inser efter ett kort tag att jag har ingen aning om var jag är, det är en helt okänd plats för mig. Samtidigt som jag inser det märker jag att allting är tyst, jag hör ingenting från alla dessa människor, barn, bilar eller någonting runt mig…..
Sen tar bilderna slut.

Alltid spännande att få till sig dessa bilder och "filmer" men det hade ju varit kul om jag visste vad det är och vad det skall symbolisera för mig!
Tack för healingen!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Chakra]
3/9/18, 3:53 PM
#16

#15 Du kanske fått hjälp med att tyda bilderna av Christina, annars får du gärna kontakta mig.

Tänk precis som om det var en dröm på natten.

Tarotstollan
3/9/18, 10:50 PM
#17

#16. Chakra, du får gärna berätta vad du får ut av mina syner!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Chakra]
3/10/18, 9:30 AM
#18

#17 Skickar ett pm!

Tarotstollan
3/12/18, 6:31 AM
#19

#18. Tack för hjälpen!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: