Annons:
Etiketterstenarkristaller
Läst 1213 ggr
Greta G
10/3/17, 10:22 PM

Kristaller och stenar för sinnesro

Hej, 

helt ny på healing här och kan ingenting om vilka stenar och Kristaller som kan förbättra min situation. Min mamma har nyligen gått bort och jag känner att jag behöver hjälp. Jag söker efter att få sinnesro, trygghet och styrka att klara mig igenom detta. Att inte bli bitter och isolera mig från världen. Men främst är det sinnesro och en trygg plats. Vad har ni som kan för råd om vilka stenar eller Kristaller jag kan köpa för att få hjälp. tack.

Annons:
[NeferNefer]
10/4/17, 6:50 AM
#1

Rosenkvarts ❤️Jag beklagar förlusten och hoppas att du finner det du söker.

Totum
10/4/17, 10:05 AM
[vandringen]
10/4/17, 5:55 PM
#3

Hej Greta ❤️

Jag beklagar din sorg efter din mor , det är aldrig lätt när nära och kära lämnar oss för vi känner en sån oerhörd tomhet och vi önskar oss sinnesro  i hela vårt hjärta eftersom det gör ont när någon vi älskar lämnar oss ❤️

Jag skulle vilja ge dig rådet att sörja klart, låt sorgen få ha sin tid och gång och oroa dig inte för att bli bitter eller känna en isolering från omvärlden för det är så att du måste få ge utlopp för dina känslor och inte på det minsta vis stänga dom inne eftersom det är en läkningsprocess du måste igenom för att kunna gå vidare i din vardag efter en sorg och förlust.

Kristaller kan vara bra att ha men dom läker inte och dom tar inte heller bort oron eller sorgen vi kan bära däremot kan dom vara ett komplement som kan få oss att tänka på annat genom att hålla i en kristall i handen och på så vis känna ett lugn för stunden men dom läker inte våra sorger det måste vi själva se till att göra genom att få ge utlopp i alla situationer så som gråta,skrika  och bara att få vara som människa då först kan vi läka och det tycker jag du ska tillåta dig att göra 🌺

Kram på dig 🤗

Greta G
10/5/17, 11:06 AM
#4

Tack vandringen för de snälla orden ❤️ 

Det är bara svårt att befinna sig i smärtan hela tiden och jag letar konstant flyktvägar men ska försöka våga vara kvar i det för det måste ju som du säger ut. Jag har fått någon typ av blockering där jag inte kan gråta utan har istället en konstant hög ångestnivå. Hoppas det kan släppa snart så jag istället kan vara lugn men ledsen.  Jag har i alla fall skaffat mig ametist, rosenkvarts och bergskristall som kan finnas med i mitt sorgarbete och hoppas att de kan hjälpa mig lite att släppa loss de känslor som är blockerade. Tack och kram.

Upp till toppen
Annons: