Off Topic- OT

Söker syntetisk Kåpa.

2017-09-12 05:03 #0 av: Shadowone

Hej. Jag är en nybörjare som healer och söker därför en ´syntetisk kåpa, Får ej innehålla animalisk eller något dött eller lik. Utan behöver det syntetisk i alla fall. Samtidigt vill man kunna förstärka healingen varje dag.

Anmäl
2017-09-12 05:18 #1 av: Shadowone

Kåpa med huva på tänker jag.

Anmäl
2017-09-12 10:51 #2 av: Amandla

Kåpa? Vad är det för sorts healing du håller på med?

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-09-12 12:47 #3 av: Christina_46

Jag blir nyfiken jag också

Anmäl
2017-09-12 17:46 #4 av: [vandringen]

Jag med blir nyfiken för healingen har ju inget att göra med vad vi bär på kroppen och du avslutar inlägg  #0 med orden Samtidigt vill man kunna förstärka healingen varje dag.

Så hur skulle en kåpa kunna stärka healingen Funderar healing handlar om att bygga upp sin egen energi, att förmedla den universella energin och det kan varken kläder eller andra materiella saker göra.

Kan det vara som så att du behöver komma in i en viss stämning, en viss atmosfär och känsla.Nåt som du sett hos nån annan utövare som du blir påverkad eller inspirerad av ?

Försökte googla på några språk men tyvärr jag kan inte komma på vad det är du menar och vad kåpan har för syfte.Berätta gärna för nu blir då jag nyfiken kan jag lova Cool

Anmäl
2017-09-14 02:30 #5 av: Shadowone

Kära syskon. dethär med kåpan var bara ett intresse som jag skulle vilja ha på mig på fritiden som ett intresse.

Dethär med att jag ville stärka min healing var att jag ville ha råd om hur jag skulle förstärka mitt inre för att bota både sjukdomar och smärta. Jag säger inte att jag ska vara starkare än den heliga anden eller någon av de döda som en gång var skickliga healers. Utan jag menar att jag vill i alla fall ha extraträning och förstärka min förmåga som jag har nu.

Anmäl
2017-09-25 14:29 #6 av: JonasDuregard

100% polyesterEn till

Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

Anmäl
2017-12-11 12:15 #7 av: Shadowone

#6  Vad menar du. Är det nån material du pratar om.

Anmäl
2017-12-11 13:36 #8 av: JonasDuregard

Ja, polyester är ett konstgjort material. En slags plast. Det är visserligen ofta gjort av olja, och alltså av växter som dog för miljontals år sedan. 

Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

Anmäl
2018-03-30 20:57 #9 av: Shadowone

8# Oj. Existerar den inte mer eller finns det fortfarande.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.