Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 586 ggr
Pernmyr
2017-06-26 07:02

Ny här och nyfiken på det här med healing.

Hej! Ny här på sidan. Hittade in här av en tillfällighet. Det är så att jag är och har varit väldigt sjuk i ulserös kolit sen 7 år tillbaka, hängde i och kämpade på med jobb och sånt tills jag sjuknade in ännu mer och blev inlagd dec 2014 (3 veckor) och sen dess har jag varit jätte kass och har provat allt i läkemedel utan framgång och blev ett sånt där specialfall där det inte finns nått som hjälper. Har efter detta provat olika dieter men inte haft nån större framgång där heller. Äter varken gluten eller mjölk nu och undviker rött kött för det är tufft att smälta. Springer på toa 10-20 gånger per dag och har riktigt ont i magen flera dagar i veckan så livet är ingen dans på rosor. Har sätt på många program och läst en hel del om healing och liknande saker och varit allmänt nyfiken och intresserad utav det mediala en tid och känner nu att jag skulle vilja prova på detta så hur går jag tillväga? Finns det någon runt kungälv/göteborg som jag kan träffa eller prata med? Är även intresserad av om det finns nått jag kan göra själv för att bli bättre? Mvh Erik

Annons:
Christina_46
2017-06-26 14:27
#1

Hej Pernmyr 🙂

Jag känner ingen healer i det område du frågar om… Men om du vill så finns det ju distansutbildningar i healing. Då får man oftast göra kursen i den takt man själv vill. Det kanske är något för dig

👍

Christina_46
2017-06-26 14:30
#2

Hej igen… De kanske har något tips för dig på mag- & tarmsjukdomar iFokus. Testa och hör med dem.

Kram 🙂

[Chakra]
2017-06-26 17:48
#3

Hoppas du kan hitta "rätt läkare" som kan hjälpa dig. Du ska absolut inte behöva ha det så som du beskriver.

Upp till toppen
Annons: