Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 977 ggr
[Chakra]
6/21/17, 10:50 AM

Tankar kring distanshealing

Ser ibland att en del verkar tro att healing är ett quick fix. Så är det absolut inte. Man måste vara beredd på att arbeta med sig själv om det ska ge resultat.

Och min åsikt är att man ska ha en presentation  på iFokus  och vara medlem på Healingsajten när man ber om healing här.  Den som skickar healing på distans, ger av sin tid gratis.

Annons:
Amandla
6/21/17, 11:52 AM
#1

Du har helt rätt, Chakra. Vi ska se över våra regler 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Christina_46
6/21/17, 12:13 PM
#2

Hej Chakra 🙂

Det var en bra idé att man ska ha en presentation av sig själv, där man ser hur gammal personen är, samt att man ska vara medlem här…. Jag ska skriva till Amandla och höra om vi ska införa den regeln.

Och healing är inte någon snabbfixare. Utan det kan ta lite tid att få något resultat. Och så bör man jobba med sig själv och ta hand om sådant som kan poppa upp vid healingen….

Kram ❤️

[Chakra]
6/21/17, 12:31 PM
#3

Man kan ju ljuga hej vilt om sig med ålder och annat🙂men jag tycker inte det ska vara så enkelt att bara gå in på Healing och göra sig ett namn för stunden, och be om healing. 

Den som healar är ju oftast väldigt intuitiv och känner av om någon inte är seriös.

Tack Christina för det du gör❤️

[NeferNefer]
6/21/17, 3:33 PM
#4

Jättebra skrivet, Chakra!! ❤️

Och Christina: du är helt fantastisk, tusen tack för allt du gör ❤️

Och du med, Amandla ❤️

allhealing
6/22/17, 11:44 PM
#5

Precis som Chakra skriver i inlägg #3. Jag känner av om den som frågar verkligen vill ha den hjälpen dom ber om. Ofta är det så att man säger att man vill och insisterar om man frågar om de verkligen vill. I de fallen avstår jag alltid.

Andra gånger ber de om en quickfix precis som Chakra skriver i inlägg #0. Kanske skulle även vi som arbetar med healing och ser de här trenderna förklara att vi ser vad det är som sker. Nämligen att man droppar in och vill ha lite hjälp utan att man på djupet har den avsikten. Det är mer en ytlig behovsstyrd handling. Då  personen ännu inte blivit medveten om att de faktiskt är ansvariga för allt som sker i deras liv. De har helt enkelt ännu inte fått det som kallas för självinsikt. Man tror helt enkelt att världen roterar runt sig själv som person hela tid. Man tror att alla tänker som man själv gör. Och gör dom inte det ska dom minsann läras in i den fåran.

Så mitt bidrag till den här tankarna är att vi tydliggör det som den som ber om hjälp ofta inte är medveten om. Då de ofta har en mask de gömmer sig bakom, ofta omedvetna om att vi höginkännande ser sakt igenom masken och även ser det som finns där bakom.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[Chakra]
6/23/17, 1:34 AM
#6

#5 Tack för ditt inlägg, Kent!

Annons:
Amandla
6/23/17, 10:28 AM
#7

Precis så,  Kent. Det rätt ofta så även när folk vill ha en  tarotläggning, de vill ha det ultimata svaret (= det som enligt dem är det rätta), oavsett ämne. Världen är inte så enkel och våra andliga mål kan skilja sig grovt från vad vi tror  är viktigt när vi går på jorden.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: