Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 1304 ggr
GaiaSee
5/9/17, 11:17 PM

Chakrabalansering

Hej! Har kikat men hittar ingen tråd så finns frågan redan ute ber jag om ursäkt. Hur utför en chakrabalansering på distans? Tack ♡

And in to the forrest I go, to loose my mind and find my soul ~ ♡ ۞ ॐ

Annons:
Totum
5/10/17, 12:12 AM
#1

#0 GaiaSee Hej. Har du kollat under rubriken Artiklar? Där finns en hel del att läsa om bl.a chakran. Om just denna fråga finns och besvaras där, vet jag inte. Jag kan lite kort berätta hur jag gör; Precis som när jag har en klient irl gör jag på samma sätt som på distans. Jag visualiserar. Jag kan ju inte "se" eller ta på chakrana när jag har en person irl heller så det blir på samma sätt. Jag visualiserar/känner in hur det står tillmed chakrana. Jag visualiserar att varje Chakra är ett rum. Ta det nedersta, rotchakrat, det är som bekant rött. "Ser" färgen solkig ut så "målar" jag det i klar och fin , ny röd färg. Snurrar chakrat för trögt så sätter jag fart på det, men det brukar få bättre fart bara av att jag "städat och bättrat på färgen" När rotchakrat är klart så fortsätter jag uppåt och går igenom varje Chakra på samma sätt tills alla är genomgångna. Håller du med healing eller går utbildning?

Upp till toppen
Annons: