Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 907 ggr
iMois04
4/5/17, 4:32 PM

Healing på häst?

Nån som kan förklara detta med healing, hur det funkar och vad det hjälper mot?

tack för svar!

Annons:
chrissy87
4/5/17, 4:35 PM
#1

Allvarligt.. Healing på en häst? Borde du inte kontakta en veterinär om hästen har ont?

iMois04
4/5/17, 5:01 PM
#2

#1 vi vet att han inte lider av det så, utan att det är mer när han hoppar, då han är en  bra bit över 20 år, ägaren har koll på detta och har sagt att det är ingenting att oroa sig om, bara att man inte ska hoppa med honom, då han kan få ont… ville ockxå ha svar på om man kan heala en häst/annat djur, så du behöver inte vara så tjurig:)

**Jag är inte så bra på att uttrycka mig så det kanske låter som om att han lider av det, det gör han inte då han springer och sånt i hagen. Så glöm detta med hans knän.
**

Känner att jag gjorde bort mig nu, men om sagt jag har väldigt svår att formulera mig, så det blir ofta ihopvispat till en ändå smet.

Men vill ha svar, funkar healing på djur?

Aleya
4/5/17, 6:15 PM
#3

Först bör man kolla med veterinären vad som kan vara fel. Healing ska man inte göra istället för att kolla upp vad det är för fel. Visst går det att göra. Men som sagt bör det kollas upp innan. Och är det inte ditt djur så bör du be ägaren göra det istället för du gör det utan tillåtelse.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Carmarino
4/5/17, 6:29 PM
#4

Framför allt ska man väl "fråga" hästen först. Den kanske inte vill ha någon healing. Känner man inte att man får någon kontakt med hästen för att "fråga" så blir det nog svårt att heala den.

(Hade en kompis som ville heala min katt. Han var rätt motsträvig, men gick till slut med på det. Jag var inte inblandad i beslutet alls.)


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

iMois04
4/5/17, 7:20 PM
#5

#3 som jag sagt, ägaren har koll på detta och det är ingenting som stör honom, sålänge han inte hoppar, vilket han inte gör:)

#4 aha ok, var bara intresserad av hur det går till och så!:) tack!

iMois04
4/5/17, 7:22 PM
#6

såg nämligen inlägget under skrivet av Ammijo, så aa, blev intresserad.

Annons:
Upp till toppen
Annons: