Annons:
Etikettreiki
Läst 683 ggr
hejmajvor
3/21/17, 5:40 PM

Nya symboler

Hej jag har sedan jag tid steg 2 reiki kursen börjat få nya (helt nya) symboler. Någon som kan veta varför jag får det? Kan det vara min vägledare som ger mig dem eller är det något från tidigare liv?

Annons:
Christina_46
3/22/17, 6:14 PM
#1

Å vad spännande. Jag kan inte ge något svar. Hoppas någon annan kan det 🙂

hejmajvor
3/23/17, 10:54 AM
#2

Ja jag hoppas det jag med! :) Min lärare tyckte också att det var hel häftigt. Ska dock träffa henne på söndag så hon kanske kan ge mig mer svar :)

Christina_46
3/23/17, 11:37 AM
#3

Du får gärna skriva och berätta vad din lärare svarar……. Jätteintressant det här

❤️

hejmajvor
3/27/17, 10:20 PM
#4

Jag har nu kommit hem efter helgen och träffade min lärare. Hon är lika nyfiken som vad vi är och misstänker att tecknen kommer från mitt högre själv. 

Men en kvinna som är mycket duktig på att känna energier kom dit och frågade mig varför hon såg att halva mig är tydlig och andra halvan (höger sida)  var/är i ett blått stort ljus. Vad hon såg var att det var en STOR energi (en kvinna) som vägleder mig och kanske eller förmodligen hon som ger mig symbolerna. Hade också en guldig energi på andra sidan (vänster sida)  och förmodligen en annan vägledare. 

Fick också som förslag av min lärare att sätta mig ner och fråga om namnen och betydelsen för symbolerna.  Så jag återkommer när jag fått namn och betydelse på symbolerna så lägger jag ut dem också. ❤️

Tarotstollan
3/27/17, 11:07 PM
#5

Så spännande!🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: