Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 1032 ggr
Sagaliten
3/3/17, 11:35 AM

Vad är skillnaden mellan MUNAY KI och KI Manna?

Hej gott folk Precis som rubriken intikerar undrar jag om någon har en enkel, kort eller tydlig beskrivning på vad skillnaden mellan MUNAY KI och KI Manna healing egentligen är. Tyckerdet är svårt att hitta någon lättare förklaring så därav hoppas jag på lite lycka här på iFokus 😊 Må väl // Sagaliten

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Sagaliten
3/4/17, 12:50 PM
#2

Så Ki Manna är mer en rensning och rening av kroppen och chackrana. Låter som en lättare/ytligare metod Medan Munay Ki mer är en personlig transformation och medvetandehöjning som är både djupare och mer omfattande. Känns det som att jag kan ha fått hyfsad koll då? Har alltid haft svårt att jämföra olika saker så… eller?

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Sagaliten
3/31/18, 2:18 AM
#3

Ojojoj va sent jag svarar här. Helt missat det. Ja jag är också superdålig på att jämföra saker, men tror nog att du kanske slog huvudet på spiken där. Känns lite som att jag fortfarande är sökande där eftersom jag kom tillbaka hit av en slump på andra håll, och tror det är den djupare som lockar. Trist bara att det kostar så pass, men är bara att börja spara 😊 Tack för ditt svar och ännu en gång sorry för det sena svaret 🌸🙏🌸

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Totum
3/31/18, 10:55 AM
#4

👍😊

Upp till toppen
Annons: