Skriv ett nytt inlÀgg! Aktuellt just nu (2) Senaste inlÀggen

Alternativa Behandlingsmetoder Aura & Chakran Cd-skivor och Böcker Dagens Visdomsord Djurhealing Djurkommunikation Doftessenser Energierna omkring oss Godmorgon/ Goddag / GodkvĂ€ll Healing Healing önskas/ges Healingmetoder Hypnos-/regression iFokus-information Mat och Andlighet Meditation o Avslappning Medlemmar Musik för sjĂ€len MĂ€ssor/föredrag/kurser NĂ€ring för sjĂ€len Off Topic- OT Om sajten Reiki Healing Stenar och Kristaller StjĂ€rntecken TrĂ€ning-Test TĂ€vlingar pĂ„ sajten och iFokus Upplevelser Yin & Yang Änglar
Off Topic- OT

GOD JUL

2016-12-21 13:32 #0 av: Totum

Jag önskar Er alla en riktigt God Jul 🎄

AnmÀl
2016-12-21 15:17 #1 av: Christina_46

God Jul tillbaks till dig Totum HjĂ€rta Och God Jul till alla er andra HjĂ€rta ps det Ă€r en gratis bild som man fĂ„r anvĂ€nda sig av SkĂ€mtar

AnmÀl
2016-12-22 00:26 #2 av: Totum

Tack #1 Christina_46 🎄

AnmÀl
2016-12-22 10:50 #3 av: [Chakra]

God Jul!Blomma

(Egen bild)

"Lev inte livet för seriöst utan vÄga ta ut svÀngarna"

rak,

men hon hittar pĂ„ alla möjliga konster.” â€“ Predikaren 7:30

AnmÀl
2016-12-22 16:40 #4 av: Marr

God Jul till dig med Totum & till alla er andra ocksĂ„!PresentStjĂ€rnorHjĂ€rta

VĂ€ljer en gammal vinterbild jag tagit. För denna julen lĂ€r ju inte hela landet fĂ„ snö. HĂ€r Ă€r det grönt.Glad

*Jag tror mer pÄ Ufo, Àn pÄ Sifo*

AnmÀl
2016-12-22 16:59 #5 av: majlar

Tack detsamma 🎅

AnmÀl
2016-12-22 22:34 #6 av: Tarotstollan

God Jul till er alla!PresentStjÀrnorPresentStjÀrnorPresent

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

AnmÀl
2016-12-23 11:14 #7 av: Amandla

God jul!

SajtvĂ€rd pĂ„ Healing och Pudel, medis pĂ„ Tarot och Övernaturligt

2016-12-24 18:04 #8 av: [NeferNefer]

God jul alla fina och kloka!! HjĂ€rtaPresentStjĂ€rnor

"All tid mÄste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

AnmÀl

Det finns en till kommentar till den hÀr diskussionen. Den Àr bara synlig för medlemmar pÄ iFokus. För att lÀsa kommentaren, logga in eller registrera dig pÄ iFokus.