Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 1404 ggr
Beyourself
2016-10-12 19:13

Vilka healingmetoder användes?

Hej,

Förra sommaren fick jag en healingbehandling som satte mig några timmar senare i ett fantastiskt tillstånd. Folk sa att de hade aldrig sett mig le så fantastiskt och det kändes som att alla mina problem och blockeringar poff försvann (det kom tyvärr tillbaks successivt). Jag är dock nyfiken på vad hon gjorde för att veta vad jag ska leta efter i healingbehandling igen….

Hon började med att föra in handen under min ländrygg samtidigt som hon la handen på nedre delen av min mage, hon hade även någon slags stämgaffel som verkade rund som hon slog mot metall som hon sen placerade vid mitt hjärta och även vid mina öron. Sist satt hon vid mitt huvud med händerna mot men även utanför.

Kan det finnas någon healare runt/i Stockholm som jobbar på detta sätt?

Tack för hjälp!

Annons:
allhealing
2016-10-13 22:55
#1

Om du gick till samma person om och om igen så skulle upplevelsen vara olika från en gång till nästa. Syftet med healing är att återskapa ett mer balanserat tillstånd hos en person. Därför blir effekten olika vid varje tillfälle. Jag har själv vid ett flertal tillfälle haft klienter som upplevt det du beskriver. Och som vid nästa besök givetvis vill uppleva samma sak igen vilket inte inträffar eftersom de nått en bit längre i sin återbalansering. Som jag har förstått det hela handlar det därför inte om vilken healingmetod man använder. Det handlar istället om en fas i utvecklingen mot ett mer balanserat tillstånd där vissa upplever ett euforiskt tillstånd.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Totum
2016-10-14 10:41
#2

#0 Beyourself, fråga den du fick healingen av vilken metod som användes. Det borde vara enklast 😊 Lycka till!

Beyourself
2016-10-31 20:13
#3

Tack för era svar! Hon kommer inte ihåg vad hon använde just på mig då jag frågade henne senare efter det tillfället. 

Kent- det kanske kan ligga något i det du skriver. Är dock så nyfiken då det hände så mycket med mig, första timmarna var jag som i ett annat tillstånd än "här och nu" och sen hamnade jag i det totala härliga tillståndet.

J-Artur-K
2016-11-12 20:45
#4

#0 Känner igen det du nämner har inte varit med om det själv eller att jag själv använder den metoden att ge healing men hört talas om det tror jag annars är det väldigt likt. Har för mig det just var något liknande med stäm gaffel som personen som prata om det då nämnde. Kom inte ihåg exakt vad hon kallade det för. Kan vara vibrations healing eller ljud healing. Men kan ha helt fel, var länge sedan nu jag hörde om det o kan förväxla med .

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: