Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 582 ggr
Christina_46
10/7/16, 3:29 PM

Healing till er 9 Oktober

Hej 🙂 

På söndag 9 oktober kl 19.00 sänder jag Meridian Flush Healing till er. Klicka på det understrukna, så får ni mer info. Jag sänder i 15 minuter. Jag går för tillfället en kurs för att lära mig den healingen. Så ni får gärna skriva feedback efter att ni tagit emot, det kan vara att det pirrar i kroppen, värmekänsla eller annat,  skriv även om ni inte upplever så mycket, så blir jag tacksam för det.

Det går bra att ta emot senare om ni vill det.

❤️

Annons:
Amandla
10/7/16, 4:48 PM
#1

Ja tack ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
10/7/16, 5:22 PM
#2

Väldigt gärna, tack så mycket ❤️

Vixxen
10/7/16, 11:25 PM
#3

Behöver verkligen detta! TACK! 🌺

Tarotstollan
10/7/16, 11:32 PM
#4

Det lät spännande, så det måste jag ju testa!👍🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

anwa
10/8/16, 9:02 PM
#5

Tar tacksamt emot ❤️

Skeppskatten Dina
10/8/16, 10:24 PM
#6

**Hej Christina!

Kan jag ta emot det lite senare på kvällen när jag har kommit hem?
Tack så mycket på förhand i så fall! **❤️

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

Annons:
Rosen05
10/9/16, 9:53 AM
#7

Hej Christina!

Det här vill jag gärna prova, så jag är med❤️

[rumelle]
10/9/16, 11:12 AM
#8

Tar tacksamt emot! 🌺

Christina_46
10/9/16, 12:16 PM
#9

Hej Skeppskatten Dina 🙂 Ja det går bra att ta emot senare

klotterplank
10/9/16, 3:41 PM
#10

jag kanske borde ta detta i en egen tråd, men jag har en fråga. jag är ny till detta med healing men tycker det är väldigt intressant, jag undrar hur jag ska göra för att kunna ta emot healing av dig ikväll? liksom på vilket sätt jag ska förbereda mig så healingen lättare når fram för jag vill gärna vara med ikväll! :)

brittis007
10/9/16, 6:42 PM
#11

Tack gärna om jag får vara med

Christina_46
10/9/16, 6:48 PM
#12

# 10 Hej klotterplank 

Du bara sitter eller ligger i lugn och ro och tar emot. Vissa vill meditera eller annat innan. Det gör du som du vill med.

Kram 🙂

Christina_46
10/9/16, 6:54 PM
#13

Nu stänger jag tråden, så inga fler anmälningar nu. Så hörs vi efteråt igen 🙂

Annons:
Christina_46
10/9/16, 7:19 PM
#14

Då var det färdigsänt 🙂 Här kändes det riktigt pirrande i händerna, och emellanåt såg jag hur energierna flödade ut från mina händer till er.

Det ska bli spännande att höra om ni också har upplevt något. 

❤️

anwa
10/9/16, 7:28 PM
#15

Det började med pirrande i benen men resten av kroppen var helt lugn. Plötsligt, från ingen stans, började min mage bullra, mullra, knorra & verkligen stökade jätte kraftigt. Det pågick ca. 5 min sen blev det hel lugnt igen. Jätte märklig känsla. Nu är allt lugnt & fridfullt igen & jag känner mig väldigt behaglig. TACK snälla, för att du delar med dig av din förmåga!!! 🌻❤️

Christina_46
10/9/16, 7:30 PM
#16

Tack snälla anwa för att du ger feedback… Hoppas du inte får så kraftiga utrensningar…  Kram <3

Vixxen
10/9/16, 7:36 PM
#17

Kände inget under själva tiden, men nu efteråt tickar det i hela kroppen!

Tack för healingen! 🌺

anwa
10/9/16, 7:38 PM
#18

Ingen fara Christina_46 Skulle det bli kraftig utrensning så är det väl så att det ska rensas ut 😂 Men som sagt, just nu känner jag mig bara glad & behaglig 😀👍

Christina_46
10/9/16, 7:50 PM
#19

#17 tack så mycket VoxBauers för återkopplingen. Ja du kan känna av kroppen ett tag nu efteråt. Meridian Flush jobbar i kroppen i ca 5 dagar efter behandlingen. Så den ska inte tas oftare… Kram ❤️

#18 Det var en bra inställning till det hela anwa … Kram ❤️

Rosen05
10/9/16, 7:54 PM
#20

Tack Christina för healingstunden! Kände lite pirr i höger fots tår och lite magknip. (Magknipet vet jag inte om det hade å göra med att jag ätit mycket mat före den här stunde..?)  Nu känner jag mig lugn inombords! Intressant med denna sorts healing tycker jag!

Kram 🌺❤️

Annons:
Christina_46
10/9/16, 8:14 PM
#21

#20 Ja det är en intressant healingform.. Den kommer både jag och andra att få nytta av nu och i framtiden …. Kram ❤️

Skeppskatten Dina
10/9/16, 11:09 PM
#22

Hej Christina!

Tack så mycket! ❤️🌛**
Jag blev varm efter en liten stund och det pirrade i vänster sida.**

🤗 Elisabeth och Dina 🐱

brittis007
10/10/16, 1:15 AM
#23

Jag upplevde att min mage levde om väldigt mycket. Sen så slappnade mina lår av, speciellt det vänstra och kändes lätt och behagligt.

Jag var med för några söndagar sen och då var jag så trött att jag somnade ganska precis kl 19 och sov i mer än två timmar,  är man mottaglig även om man somnar?

Tusen tack för healingen. 🌺

[NeferNefer]
10/10/16, 1:34 AM
#24

Hej Christina. Jag satt i sällskap med andra personer under healingen. Jag lyckades glömma bort tiden, konstigt nog, men det var nog bra för då vet jag att jag kände det jag kände och inte letade efter tecken på healingen.

Det började med sug i magtrakten och lätt illamående, men det gick snart över och jag blev bara helt lugn och tillfreds med allt i stort. En mycket behaglig känsla, som jag nu efteråt tolkar som att mina energier balanserades. 

Tack så jättemycket 🌺❤️

Christina_46
10/10/16, 10:40 AM
#25

#22 tack så mycket Skeppskatten för din respons ❤️

#23 Tack brittis ❤️ Vad jag spontant känner så är man lika mottaglig vare sig man är vaken eller sover. Men man går ju miste om en del upplevelser om man sover🤪

#24 Tack snälla Nefer Nefer för din feedback ❤️

Amandla
10/10/16, 11:54 AM
#26

Jag upplevde healingen som blå böljande former omkring mig, sov riktigt bra under natten men vaknade med huvudvärk. 

Tack! 🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[rumelle]
10/10/16, 1:15 PM
#27

Tack så mycket! Jag sov bättre inatt än jag brukar göra.

Annons:
Christina_46
10/10/16, 2:48 PM
#28

#26 Tack snälla Amandla för återkopplingen ❤️

#27 Tack fina rumelle för ditt svar ❤️

Tarotstollan
10/11/16, 10:26 PM
#29

Kan man få för mycket healing?🤔
Jag tycker att det blir så konstigt när jag laddar ner, mönster och färger är ok men när det blir mer börjar jag fundera vad det är frågan om.
Lyckades ladda ner det i går natt, började med att jag var i ett kritvitt rum och allt var kritvitt, möbler, väggar ja allt. Plötsligt känner jag mig som en heliumballong som studsar runt mellan väggar, golv och tak.
Jag ser kritvita människor som försöker prata, ropa på mig, jag ser att deras munnar rör sig men jag hör ingenting. Plötsligt börjar jag studsa runt fortare och dessa människor försöker fånga mig men jag lyckas ta mig ur rummet och det sista jag ser är att dessa människor försöker ropa och sträcker sig efter mig  och få mig tillbaka in i rummet.

Låg länge och funderade på vad detta kunde betyda!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Christina_46
10/12/16, 5:19 PM
#30

Hmm… Det låter som att du behöver jorda dig Tarotstollan. Sen kanske du är lite medial också, men det kan jag inte bedöma riktigt. Jag brukar ibland be mina guider om att jorda mig. Men du kan ju även tänka att du har rötter som växer ner i jorden från dina fötter. Det kan hjälpa. Det låter ju inte så trevligt att fara runt sådär. Hoppas du får ordning på det hela.

Vad jag har lärt mig så kan man inte få för mycket healing. Men Meridian Flush ska man inte ta oftare än tidigast var 5:e dag, eftersom det kan ge för mycket utrensningar.

Kram ❤️

Tarotstollan
10/12/16, 7:20 PM
#31

Tack för svar Christina. Om jag är medial så är det inget som jag känner av. Folk som begriper sådant här säger att jag är vidöppen men att jag är så blockerad att jag inget märker.🤔
Får ta att jorda mig nästa gång innan jag tar emot healing och se om det hjälper.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Christina_46
10/12/16, 7:51 PM
#32

Ja prova att jorda dig innan.. Och gärna efteråt också. Det borde hjälpa

❤️

Upp till toppen
Annons: