Annons:
Etikettdjurkommunikation
Läst 637 ggr
Unikitty
7/28/16, 7:19 AM

Katt på vift

Hej alla! Nu kanske jag skriver i fel grupp men jag hannade här via google å hittade en liknande fråga just här inne så jag gör ett försök å ser om nån hör kan hjälpa mej. Min katt Svea är på vift. Inte borta så för jag har sett henne men hon kommer inte in. Hon är född vildkatt å hon har gått in förut men nu är hon helt "borta" Jag är bekymrad att jag inte fått fatt i henne å kan ta med henne hem. Kan någon här inne läsa av henne eller prata med henne? Vart är hon? Mår hon bra? Kommer hon in igen? Mvh orolig matte

Annons:
Maria
7/28/16, 7:43 AM
#1

Sök inne på Kattpolisen iFokus.

http://kattpolisen.ifokus.se/

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Unikitty
7/28/16, 9:32 AM
#2

Jag tänkte mer på om någon kunde känna av henne medialt. ☺

Maria
7/28/16, 9:37 AM
#3

Men i första hand så  vänder man väl sig till sökfunktioner på nätet. Man efterlyser katten via chipmärkning/tatuering och man sätter upp lappar i närområdet, pratar med grannar men det har du väl förmodligen redan gjort eftersom du tar till ett "sista halmstrå"

Hoppas hon kommer tillrätta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Amandla
7/28/16, 11:56 AM
#4

#3 Det är helt okej att lägga in en önskan om hjälp att känna in katten här. Vi vet inte vad TS gjort för  att hitta katten.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Unikitty
7/28/16, 10:05 PM
#5

Jag har såklart gjort det som står i min makt å pratat med folk i omgivningarna. Vi bor i en liten by mitt i skogen å hon är ju inte borta så för hon visar sej ibland. Men min önskan var att någon här kunde känna av henne. Hur hon mår å om hon är tänkt att låta mej få fatt i henne. Iomed att hon inte kommer hem å äter eller sover ens i värsta ovädret så måste hon ju vara nånstans. Såg ett inlägg här, visserligen från 2009 där en tjej efterlyste sin katt här i gruppen å då fick hon svar från mediala personer. Så jag hoppas jag åxå kan få det…

Upp till toppen
Annons: