Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 571 ggr
Totum
2016-05-13 00:39

Intuitionsövning 12 Maj

Förlåt att övningen kommer en dag för sent, men jag var tvungen att hastigt resa iväg. Jag fick en blomsterbuckett idag. Vad var det för blommor?

Annons:
Totum
2016-05-13 00:40
#1

Det var en stor bukett Gullvivor. Grattis till er som känner rätt 🌹

Tarotstollan
2016-05-13 01:01
#2

Vitsippor och fel.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
2016-05-13 13:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Men såå? Jag som var säker på att det var Liljekonvalj…😃

Är nog påverkad av att här i Skaraborgs län brukar Liljekonvaljen ha kommit till 12 maj. Det är för mig en majblomma…nu är dom sena och har endast sin smala bladbukett att visa än så länge.

Men Gullvivor är så underbara och trots att dom börjar blomma ut så fick jag ett helt fånga av dom i förrgår med hem, där skuggan ligger. Kan visa en liten bild på en liten en tagen häromdagen.

Tillägnad med ett Grattis till er som tar det!👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

The_pearl
2016-05-13 23:32
#4

Jag tog liljekonvaljer som önsketänkande! 😊 är inte gullvivor fridlysta? Eller de är kanske inte det längre? 😊

The_pearl
2016-05-13 23:34
#5

Äh, googlade det och då var de bara fridlysta i skåne å halland. Så inget plockande för min del. Lyx med gullvivor i bukett! 😊

Marr
2016-05-14 07:10
#6

Pärlan här växer dom hej vilt & man får plocka ja. Det är alldeles gult & på en del ställen är dom ju även rödorangea…Dom är hemskt fina.

Liljekonvaljen breder ut sig nu, det finns massor. Tyvärr har det varit så kallt så än har inte dom fina klockorna kommit, men det kommer.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Amandla
2016-05-14 11:24
#7

Totum, det är ännu ingen som svarat rätt så du kan väl göra en ny övning?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: