Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 2350 ggr
ken2
12/5/15, 6:54 AM

distanshealing

Hej!

Jag har nyligen fått förmågan att ge healing och är sugen på att testa distans healing, är som sagt nybörjare men har testat några gånger å det har funkat, men med varierande resultat, Har själv mest fått Reconnective healing, vilket även verkar vara det jag skickar. 

Tänkte bara kolla om det är någon som är sugen att ställa upp å låta mig testa? :)

Ni bör dock inte ha så höga förväntningar om att det ska fungera… men har ni en stund över så varför inte prova? …. kostar ju inget :)

Annons:
Christina_46
12/5/15, 5:30 PM
#1

Hej Ken2

Du får jättegärna prova att sända till mig. Jag kan ju i och för sig själv. Men det är lite härligt att få bli ompysslad av någon annan.

Vilken tid och dag passar för dig. Jag kan hela kvällen idag och i morgon em.

allhealing
12/5/15, 6:15 PM
#2

Fint initiativ Ken2,

du får gärna prova på mig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

ken2
12/6/15, 11:12 AM
#3

Hej på er! 

Jag kan typ nu om någon av er kan?

Christina_46
12/6/15, 11:28 AM
#4

Jag kan kl.12.00 om den tiden passar för dig. Annars bestämmer du en annan tid nu i em till mig. ❤️

ken2
12/6/15, 11:31 AM
#5

kl 12 blir jättebra!!!

Tack Christina!!!

Christina_46
12/6/15, 12:25 PM
#6

Tack så mycket för din healing ❤️ Jag kände först av den i handflatorna. Sedan blev det lungornas tur (jag är rökare, så det behövdes nog), sist kom turen till nedre delen av magen. Svårt att förklara hur det kändes. Det kändes nog mest som ett pirrande. 😃

Annons:
ken2
12/6/15, 12:29 PM
#7

Tack så mycket själv :) …kul att du kände nått överhuvudtaget …. jag kände enormt mycket…. framförallt nere vid smalbenen/knäna???

Jätteintressant är det… mina händer for som fladdermöss :)

Christina_46
12/6/15, 12:34 PM
#8

Ja jag har problem med mina knän. Du kanske kände av det också.

Tack så mycket och kram på dig 🙂

ken2
12/6/15, 12:36 PM
#9

kan jag ha projicerat dig upp å ner ? 

Då stämmer väl knäna med lungorna? …är som sagt nybörjare 🤔

ken2
12/6/15, 12:37 PM
#10

ok :) …

anwa
12/6/15, 11:24 PM
#11

Hej,

Du får jätte gärna prova att skicka mig healing, om du vill

ken2
12/7/15, 6:11 AM
#12

Tack anwa!!! passar det ikväll? … kl 1900?

anwa
12/7/15, 8:15 AM
#13

Hej igen, Å, tack, vad roligt att du vill prova att skicka healing till mig!!! Dessvärre så är jag på julbord ikväll & inte hemma förns efter 21:00. Säkrast funkar det vid 22 ikväll. I annat fall så kan jag hela kvällen, imorgon (tisdag). Funkar något av detta för dig?

Annons:
ken2
12/7/15, 8:43 AM
#14

Vi kör på kl 2200 ikväll 😊👍

anwa
12/7/15, 2:29 PM
#15

Tack snälla du!!! Vad spännande 😀

ken2
12/7/15, 5:58 PM
#16

Jaa :) ha inte för höga förväntningar bara..

var bara avslappnad å försök att inte tänka på nått ( ja det är inte så lätt :) …

men försök 🙂

anwa
12/7/15, 7:06 PM
#17

👍 Absolut, ska se till att ligga ner, lugnt & avslappnat samt rensa tankarna en liten stund innan, så får vi se om jag märker något. Återkommer med återkoppling!

allhealing
12/7/15, 8:47 PM
#18

Du kan träna på mig idag om du har tid =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

ken2
12/7/15, 9:43 PM
#19

Ska träna på anwa nu kl 22 … sen måste jag nog sova

men i morrn skulle funka fint, hör av dig om du kan då 🙂

anwa
12/7/15, 11:24 PM
#20

Tack snälla Ken2 för att du ville prova på mig!!! Låg ner & kopplade av & bort ca 21:50. Efter en liten stund kände jag hur det började sticka & bubbla i mina fötter & vader samt vänstra hand. I min högerhand kände jag ingenting men plötslugt blev den helt varm & det nästan strålade värme frpn den. Kände av lite pirrande i pannan samt vänster axel. Nu efteråt känner jag mig otroligt lugn, behaglig & tillfreds, trots en mycket stressig dag på jobbet. Känns som jag kommer sova Riktigt gott i natt! Ska bli spännande att se om jag känner av något imorgon….. Åter igen, STORT TACK!!!

Annons:
allhealing
12/8/15, 1:04 AM
#21

Du kan träna på mig tisdag kväll =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

ken2
12/8/15, 5:17 AM
#22

Ojj så roligt anwa!!!

Jag kände väldigt mycket kring hjärta å mage, Det är bara roligt att kunna hjälpa till, Säg bara till om du vill prova igen 🙂

ken2
12/8/15, 5:18 AM
#23

Då provar jag ikväll allhealing! …tack!!!

Tjohalia83
12/8/15, 4:59 PM
#24

Om du har lust och ork så får du hemskt gärna träna på mig också. 🙂 Idag är jag tillgänglig från och med nu och hela kvällen.

ken2
12/8/15, 5:45 PM
#25

Hej Tjohalia83 … visst har jag lust…skulle kunna hålla på dygnet runt med det här 🙂 passar kl 2000 ikväll?

Tjohalia83
12/8/15, 5:49 PM
#26

Absolut! 😃 Tack!

ken2
12/8/15, 5:51 PM
#27

Bra då kör vi på det! 🙂

Annons:
Idis ida-maria
12/8/15, 8:41 PM
#28

Du får också prova på mig när funkar det för dig?

ken2
12/8/15, 8:50 PM
#29

Givetvis Idis ida-maria  vad tror du om 2215 ikväll? 🙂

Men som jag sagt tidigare, förvänta inte för mycket 🙂

ken2
12/8/15, 8:59 PM
#30

hur gick det för dig Tjohalia83  ?…. mina händer hade febril aktivitet… framförallt kring halsen

Idis ida-maria
12/8/15, 9:05 PM
#31

Då har jag gått och lagt mig. Kan i morgon från kl 16 och hela kvällen.

ken2
12/8/15, 9:22 PM
#32

Ok… I morgon kan dessvärre inte jag 😞 … Torsdag? 😊

Tjohalia83
12/8/15, 9:24 PM
#33

#30 Haha, vad roligt att du säger det för det hade jag tänkt skriva om. 🙂 Jag kände jättemycket i halsen, men då var klockan kanske runt 19.30(?). Kände även lite andra saker vid den tiden, som pirr ovanpå huvudet t.ex. Vet inte om du hade börjat då, men hade du inte det så måste det nog ha smitit iväg healing omedvetet. 😉 Halsen har jag haft lite jobbigt med på sista tiden, så det var fint att healingen hittade dit.  Tänkte i och för sig inte på att jag hade haft problem med den förrän jag kände av att det hände saker där.  Efter åtta kände jag inte så mycket utöver det vanliga (jag känner av en massa energi hela tiden) förutom en stor energivåg som kom, härligt. 🙂 Tusen tack ska du ha! Det var välbehövligt. 🌺

ken2
12/8/15, 9:33 PM
#34

Jag kan ha tjuvtränat några sekunder vid 1930 😞… sorry

Så jättekul att det fungerade iaf :)  Healar du oxå??? eller vad för slags energier känner du?

Säg bara till om du behöver mer nån gång! 🙂

Annons:
Tjohalia83
12/8/15, 9:48 PM
#35

Ingen fara! Jag hade ju sagt att jag hade hela kvällen fri så det var ju inte så att jag var ute och körde bil direkt. 😉Jag tycker till och med att det var bra, för då vet jag ju att det inte var min egen hjärna som lurade mig att jag upplevde saker. Ja, det plus att du själv bekräftade upplevelsen genom att säga att du hade känt av halsen mycket. 🙂

Jag healar inte själv, men jag skulle gärna lära mig. Har hållit mig till annat medialt, som kanaliseringar och intuitiva avläsningar (men jag är fortfarande ganska ny i leken).  De energier jag känner av är både mina, andras och de på andra sidans.

Tack än en gång, och tack så mycket för erbjudandet! Du är välkommen att hojta till om du själv skulle vilja bli övad på. 😃

Tjohalia83
12/8/15, 10:45 PM
#36

Jag verkar få bit för bit här. 😃 Låg i soffan nyss och det var som att hela benen hamnade inne i en tjock bädd med bomull, kul! 😃

ken2
12/8/15, 10:46 PM
#37

🙂 … så bra!

Måste vara jobbigt att känna så mycket energier hela tiden? …. eller vänjer man sig?

Jag hojtar gärna till om jag blir sugen… måste bara sätta mig in i vad kanaliseringar och intuitiva avläsningar innebär…. det är mycket att ta in nu, för 2 månader sedan trodde jag nog inte på vare sig healing eller nått annat…. men min värld har ändrat sig på den punkten. …. känns som jag är med i en saga, eller tv serien Heroes 🤔

Tjohalia83
12/8/15, 11:11 PM
#38

#37  Det beror mycket på vilka energier, andra levande människors kan vara riktigt jobbiga att känna av ibland medan andevärldens väldigt sällan känns annat än positiva. Men ja, egentligen så borde jag ha lärt mig att stänga ned när jag inte behöver känna av för länge sen.  🙂

Jag var nog dålig med att använda orden mina bara. Med kanalisering menar jag att jag agerar som en länk mellan någon på andra sidan och deras närstående. Med intuitiva avläsningar menar jag att jag försöker känna av energin av ett föremål eller en person och berätta vad jag tycker mig känna av.

Haha, ja visst är det lite så? (Heroes är riktigt bra f.ö.)😃 Jag trodde många saker var rent strunt tills jag fick uppleva dem själv. Wow, bara två månader? Om du är såhär duktig nu, så tänk bara på vart du kommer vara om ett år eller två. 😃

allhealing
12/8/15, 11:27 PM
#39

#23 ken2,

feedback =)

Jag kände ingenting när du höll på. Eftersom jag kan läsa av det du gjorde från nuet på ett energimässigt plan kan jag ändå återberätta vad det var som hände. Såhär ser den berättelsen ut.

Det jag nu ser har hänt är att du har hjälpt mig att aktivera en ny typ av energi som inte tidigare funnits på planeten i så stor utsträckning. Jag har sett den två gånger de senaste 10 åren när jag arbetar med klienter som suttit i en stol och tagit emot healing. Det som då hände och som nu även hände i mitt energifält är som att sitta under ett duschmunstycke i storlek av en rockring där det regnar ner energi över hela kroppen. Energin ser ut som tusentals stjärnor som faller ner i en strid ström. Det är en mycket behaglig upplevelse.  Det energin gör är att ge kroppen bekräftelse på att den är älskad och i kontakt med en än större aspekt av sig själv.

Du har en naturlig förmåga att hjälpa människor komma i kontakt med den här egenskapen hos sig själv. En egenskap alla människor har men inte alla väljer att vara i kontakt med. Det är endast möjligt att ha den här kontakten när man inte aktivt väljer att skapa konflikt med sig själv och eller sin omgivning.

Det andra du hjälpte mig med var att hitta ett större, längre varande och stabilare lugn inom mig själv. Detta kommer jag att bättre förstå innerbörden av om 6 månader.

Den tredje grejen du gjorde var att jag kan acceptera mig för den jag är. Att jag är en av alla, varken mindre eller större i betydelse utan likvärdig alla andra. Tack, det var väldigt bra att det här inträffade i mitt liv just nu =)

Sedan skulle jag kunna skriva säkert 20 punkter till men du fattar grejen. Du är duktigt, keep up the good work. TACK!

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

ken2
12/9/15, 12:44 AM
#40

vaknade nyss av att min kropp tydligen trodde det var dax för gymnastik. har sen jag fick den här gåvan kunnat heala mig själv, vilket har varit guld värt eftersom jag länge har haft problem med mina höfter/ryggslut, men det har som regel inträffat före eller efter jobbet (jobbar som målare).

men nu tror jag det var för att upplysa mig om det Kent Asp har skrivit här.

Wow!!! …. måste få tid att smälta det här …. 

Å tack Tjohalia83 för förklaringen 👍 

oj måste nog sova nu…. 

jag ska försöka smälta det här… 

Tack!!!

Amandla
12/9/15, 12:17 PM
#41

Tack till er allihop som skriver om vad ni upplever när ni får healingen, det är väldigt nyttigt för ken2 så han kan utvecklas vidare 🙂

ken2: du har en spännande utveckling framför dig 👍och det är så roligt att du delar med dig här!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
ken2
12/9/15, 1:39 PM
#42

Jaa tack Amandla! Jag är oerhört tacksam mot alla som ställer upp, för det är svårt att få personer i min närhet att ställa upp. Tusen tack!!!

anwa
12/9/15, 8:57 PM
#43

Ken2, ber om ursäkt….skulle skicka ETT pm till dig, men mobilen ville annat, så jag har råkat bomba din inbox 😁….. Förlåt!

ken2
12/9/15, 11:57 PM
#44

Hej anwa!  Det gör inget!!! 🙂 … bara kul att få mail 🙂

Tjohalia83
1/4/16, 12:53 PM
#45

Vill bara flika in med lite beröm och tack till Ken2. 🙂 Han har sänt healing till mig några gånger nu och varje gång är han hemskt pricksäker i att känna av vad som felas. Jag har även sett/känt märkbara förändringar (åt det bra hållet) i kroppen. Förutom att han är riktigt duktig så är han också väldigt snäll och ödmjuk. En stor blomma till honom! 🌺

[rumelle]
1/4/16, 7:39 PM
#46

Hej ken2! Om du fortfarande är på jakt efter personer att träna på så är du mer än välkommen att skicka lite healing åt mitt håll också. 🙂

ken2
1/4/16, 8:01 PM
#47

Oj!!! Tack så väldigt mycket Tjohalia83 för dom fina orden!!!! och den fina blomman :) 

Det värmer verkligen i hjärtat och gör att man känner sig ännu mer motiverad att skicka healing å kärlek till sina medmänniskor, jag är fantastiskt glad över att ha fått gåvan att vidarebefordra dom här energierna!!! 

Tack igen!!! :)

ken2
1/4/16, 8:03 PM
#48

Hej rumelle!! 

Självklart ska vi ordna det :)  har skickat ett pm till dig :)

Annons:
[rumelle]
1/5/16, 10:01 AM
#49

Har pmat men skriver även här och tackar för healingen igår kväll! Jag har inte sovit så bra och djupt på länge. Det behövdes verkligen!
Tack ken2! 🌺

ken2
1/5/16, 11:03 AM
#50

Hej rumelle! Så kul att höra att du mår bra av healingen, jaa förmodligen behövde du sömnen 😊 hör gärna av dig om du upptäcker fler effekter närmaste dagarna 😊

Theleonora
1/6/16, 12:27 AM
#51

Hej ken2! Du får gärna skicka healing till mig :)


Lannelia
1/6/16, 4:55 PM
#52

Hej ken2, du får gärna skicka healing till mig om du har möjlighet🙏🏼😃 Kram Linnea


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

mufasa
1/6/16, 9:11 PM
#53

Hej. Du får gärna skicka healing till mig!!!☺ Tack

ken2
1/6/16, 10:43 PM
#54

Ska försöka skicka till alla som vill… vilket börjar bli ganska många nu :)

Men ska göra allt som står i min makt för att hinna med, har ju dessvärre ett vanligt jobb på dagarna oxå :)   

Men jag är glad att jag har ett jobb att gå till, å superglad över att kunna hjälpa andra på fritiden :)

Tack alla som ställer upp!!! :)

brittis007
1/9/16, 8:06 PM
#55

Hej ken2, du får gärna skicka healing till mig om du har tid och möjlighet.
 Tack :)

Annons:
Sagaliten
1/10/16, 1:46 AM
#56

#1 Jag tar gärna emot lite distanshealing.
Har precis själv börjat med en kurs, Memoria healing, så jag är kanske snart där du är nu. Och tips, inte för att vara ego, men pga min hälsa så rekomenderar jag dig att kanske köra mig separat. Vet att andra som jag fått distanshealing upplevt delar av mina symtom under healingen och tänker att det kanske kan störa om du ska göra på flera.
Jag kanske blir ett nytt lärotillfälle för dig just genom det, se om du kan få till dig något av mina besvär. Har vissa kunnat.
Men helt upp till dig 🙂

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

[Torahzen]
1/11/16, 1:46 PM
#57

Du får gärna öva på mig också. 🌺

ken2
1/17/16, 11:49 AM
#58

Hej!

Nu får någon gärna stänga den här tråden om det går bra?

Har fått träffa många underbara människor på det här sättet, å flera av dom hoppas jag få fortsätta att ha kontakt med 🙂

Tyvärr har det också varit många som vill ha healing, men sen inte återkopplar om hur dom upplevde den, vissa tror jag inte ens kom ihåg tiden vi hade bestämt… det är väl kanske på grund av att det är gratis?  men även om det är gratis så tar det ca 45 minuter av min tid i anspråk….samt lite planering.

Jag tackar alla som har ställt upp, det har varit väldigt lärorikt å givande, TACK!!! ❤️

Amandla
1/17/16, 2:48 PM
#59

Jag låser tråden och säger ett stort TACK till dig ken2 som gett så många medlemmar healing! 🌺

Synd att inte alla har förstånd nog att ge feedback, för det skulle hjälpa ken2 i sin utveckling, om än man skriver bara lite.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: