Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1471 ggr
[Grodhopp]
2015-10-14 12:55

Medium Kalmar län??

Jag visste inte vilket område jag skulle lägga detta under så moderator får gärna flytta det om det finns nåt bättre!

Till saken:

Jag har varit igenom och är fortfarande i en tuff resa mentalt. Min utveckling har gått framåt men jag slåss fortfarande med mycket i mig själv. Jag har under denna resan haft kontakt med sjukvården, psykologer, beteendeveterare, kinseiolog, personlig tränare, kostrådgivare, hormonexperter mm… Men ingen gång testat det mediala.

Jag kallar mig själv en öppen skeptiker, med meningen att jag tror gärna men jag vill också ha bevis. Min öppenhet har dock ökat ju mer jag gått inåt i mina egna och andras känslor. Jag är väldigt känslig för energier runt mig. Känner ofta på mig saker som sedan visar sig vara rätt.

Nu skulle jag dels vilja ha kontakt med ett medium för direkt kontakt öga mot öga i Kalmarområdet. Oskarshamn och Västervik går också bra. Jag skulle också gärna utforska denna sidan av mig själv, inte för att få kontakt med andar eller så utan helt enkelt som en del till av mig själv. Har ni tips?

Tack på förhand och ha en härlig dag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: