Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2116 ggr
majlar
2015-10-06 12:17

Nära kryssning

Är det någon som ska med på Näras kryssning här den 11-12. Jag och en väninna ska med, det vore roligt om det är någon här som ska med, så vi kan ses.

Annons:
allhealing
2015-10-12 20:35
#1

Letade för några månader sedan efter en sådan kryssning men hittade ingen information på någon av rederiernas hemsidor. Får försöka igen nästa år. Skulle varit kul att vara med som utställare.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Tarotstollan
2015-10-13 04:39
#2

Kul majlar, då kanske man får se dig och din väninna i något reportage längre fram!😉 Hoppas att ni hade roligt!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Indiania
2015-10-13 10:34
#3

Majlar kan du inte skriva och berätta hur ni hade det? 🤗

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
2015-10-13 11:54
#4

Det var fantastisk kul,  spännande och givande. Tyvärr hann jag inte med att skriva upp mig hos något medium, det var fullbokat hos alla på en gång.  Synd, det var många bra där b.la Ewa Olsson, hon var helt suverän och rolig och väldigt träffsäker.  Men, det gick i ett, man hann inte med allt.  Seanser och föreläsningar hela tiden.  En fantastisk upplevelse. Man var så andlig när man kom hem så man nästan fick vingar och flög. Hihi om ni har  funderat på en sån resa, så kan jag rekommendera just den här.

Vad synd allhealing, du skulle också platsa där. Dom ska ha en resa igen nästa år i oktober, så du kan ju redan nu höra av dig till Benny Rosenqvist på tidningen Nära. Dom vill säkert ha fler utställare och föreläsare, kan jag tänka mig. OBS jag har ingen insikt i hur dom gör, tipsar bara.

Indiania
2015-10-13 12:35
#5

Tack Majlar för du berättar! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

allhealing
2015-10-13 12:39
#6

#4,

tack majlar, det ska jag göra.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
Tarotstollan
2015-10-13 21:30
#7

Det låter spännande och kul. 👍Det låter nästan som en mässa som jag brukar gå till, vill man träffa ett medium får man anmäla sig i förväg på deras hemsida eller skynda sig till olika "stationer" och skriva upp sig direkt när man kommer dit. Först efter att man gjort det kan man titta på resten som finns i utbudet och sen hålla koll på tiden så man innfinner sig i tid på bokad plats.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

J-Artur-K
2015-11-05 05:02
#8

Majlar visst var det bra där :) Jag var där också fast på andra kryssning turen. Den som var 12-13 okt. Var på den föra året med o har bokat för nästa år redan :) Såg du någon av Jeff Jones seanser eller föreläsning han hade ? :)

Ny dag nya möjligheter

majlar
2015-11-05 08:11
#9

Nej, tyvärr jag hann inte med honom. Första gången jag var med på den här kryssningen.  Så jag får se det som en övning. Nästa gång ska jag vara mer förberedd. Jag tyckte det var bra ordnat och väldigt bra föreläsare och medium.

Upp till toppen
Annons: