Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 800 ggr
kamilla8519
9/20/15, 3:03 PM

Såg stor örn i min första healing

Hej på er fina människor :) För snart en vecka sen fick jag min första healing, det var verkligen en ny upplevelse. Många bilder som kom till mig? Och ett par saker som jag inte har kunnat släppa sen dess: När vi började och jag snart blev lite "tom" i skallen så dök en ugglas ansikte upp framför mina ögon. Den bara tittade på mig. Nu kommer det som jag har funderat på sen dess: ugglan ersattes ganska omgående med en örn, men jag såg bara ögonen och ögonpartiet. Den verkligen stirrade in i mina ögon under HELA tiden. Väldigt intensivt. Den andra tanken: under tiden som jag blev healad, var tydligen min kanin väldigt lugn och stilla (absolut inget ovanligt). Men efter några timmar blev hon akut sjuk? Vi fick åka in till veterinären mitt i natten, då hon var helt "borta"? Det här kanske låter långsökt i mångas öron; men den enda förklaringen , det enda som var annorlunda den dagen, var just healing. Om någon har orkar läsa igenom detta (:-*) och har någon tanke efter det, så blir jag väldigt tacksam om jag får läsa dem! Kram till er <3

Annons:
Amandla
9/23/15, 12:19 PM
#1

Jag puffar upp inlägget så fler kan läsa, hoppas du får svar! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
kamilla8519
9/23/15, 8:21 PM
#2

#1 Tack<3

Upp till toppen
Annons: