Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1814 ggr
aeon
2015-08-29 15:23

panikångest. kan någon hjälpa mig?

Hej. Har sista månaderna drabbats av kraftig panikångest som gör att jag nu är sjukskriven. Kan någon se när detta helvete tar slut? Kan någon hjälpa mig? Många kramar från en som snart tappar hoppet.


Annons:
Christina_46
2015-08-29 16:37
#1

Hej aeon

Jag kan prova att skicka reiki till dig kl. 19.00 nu ikväll. Det är en sorts healing. Sätt dig, eller lägg dig bekvämt och bara ta emot vid den tiden.

Jag kan inte lova att healingen hjälper. Men vi kan testa.

Om tiden passar så skickar jag då.

Du kan även be ärkeängeln Rafael om att sända healing till dig närhelst du känner att du behöver det. Kom i så fall ihåg att tacka ängeln efteråt :-)

Kram ❤️

Christina_46
2015-08-29 19:20
#2

Hej igen aeon

Jag gjorde som så att jag skickade reiki kl. 19.00. Och jag bad att reikin skulle gå fram till dig när du känner dig redo och vill ta emot. När du vill ta emot så kan du tänka att " Jag tar nu emot reikin som Christina sände tidigare i kväll. Det tar ca 15 minuter att ta emot. 

Hoppas du får må bättre snart igen.

Kram ❤️

aeon
2015-08-29 20:07
#3

Hej! Läste ditt svar nu. Det var så konstigt för jag upplevde en euforisk känsla förut. Jag kände mig plötsligt lycklig! Jag hoppas och tror att detta var tack vare din healing. Kramar


Christina_46
2015-08-29 20:38
#4

❤️

tarotlasse
2015-09-04 09:59
#5

Prata  med din läkare vid nästa besök och be om att få gå i en KBT behandling i  tillämpad avslappning. 

Det är otroligt effektivit mot panikångest mm.  

Jag gick själv i en grupp med personer med blandade diagnoser jag med ADHD och 

ett par i gruppen led av panikångest. 

I korthet går det ut på att lära känna din fysiska kropp och vilka muskler du spänner innan ångest attacken kommer. 

När du vet detta  så får du lära dig att  genom en speciell teknik slappna av i dessa muskler och på det viset förhindra en ångest attack. 

Jag själv lärde mig att när jag börjar stressa och gå upp i varv spänner nackmuskerna. 

En annan med panikångest spännde lårmusklerna innan ångest attacken  en tredje spännde underarmarna innan en ångest attack. 

När vi då lade märke till att vi spände dessa muskler så  genom denna teknik då slappnade vi av i just de  musklerna. På det viset kunde vi förhindra för min del stress och i de andras fall förhindra en kommande ångest attack. 

KBT behandlingen skedde 1 gång i veckan i 5 veckor och den var mycket effektiv. 

Något jag verkligen kan rekomendera dig att gå på ett otroligt lätt och effektivt sätt utan mediciner som underlättar vardagen asevärt. 

Lasse

Upp till toppen
Annons: