Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 993 ggr
healing-mammut
2015-08-14 13:14

Jobbig smärta i handleden

Hej på er. Jag har en kraftig inflammation i vä handled. En sena i tummen som blivit överansträngd. Gått i 4 månader. Har fruktansvärt ont och sover dåligt. Finns det någon som kan försöka lindra problemet? Jag skulle bli otroligt tacksam! Jag är ledig hela dagen om någon kan.

Annons:
lizaohman
2015-08-14 16:30
#1

Tips: anmäl dig till Lyztran på Facebook. Vi är flera helare som sänder till behövande varje söndag kväll kl 19-19.15. Om du inte får hjälp innan dess så klart. Listan brukar komma upp på söndag em.

healing-mammut
2015-08-14 21:09
#2

Tack, men jag använder inte Facebook. Söker vidare. Googlar o ser om jag hittar nån. Ha en fin kväll 🌻

allhealing
2015-08-14 22:56
#3

Jag kan hjälpa till om du vill.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

healing-mammut
2015-08-19 22:07
#4

Ja tack det skulle jag gärna vilja. Hur ska jag göra för att få healingen?

allhealing
2015-08-20 00:25
#5

Heal betyder läka. Healing är läkning. En kropp självläker. Det är designad för att självläka.

När en kropp inte självläker finns det en orsak till att det är så. Kanske är det en skada som behöver medicinsk hjälp på ett eller annat sätt. Kanske är det en skada som behöver mental hjälp på ett eller annat sätt.

När man sökt den här hjälpen och ändå inte lyckas få hjälp så kan det bero på att den hjälp som gavs inte kunde överblicka helheten. Att det fins en hjälp att få som når bortom det dagens medicin och psykologi har att erbjuda.

När jag arbetar har jag förstått att det är såhär det fungerar. Jag kan därför som healer och vägledare aldrig fixa en person. Jag kan hjälpa en person bli medveten om varför det som behöver läkas inte läks. Därmed inte sagt att jag kan ge dig en ordagrann diagnos.

Jag ser orsaken på ett energiplan till varför det inte läker. Jag vet hur jag på ett energiplan kan kommunicera med dig på ett energiplan så att budskapet går fram till dig. Men detta fungerar bara när du själv är villig att ta ansvar för din egen läkning fullt ut. 

När jag frågar dig om du är villig att ta ansvar för din egen läkning fullt ut och du sedan svarar mig. Ser jag på ett energiplan om du menar det fullt ut eller inte. Dvs om du tar ansvar för din egen läkning fullt ut eller inte.

Därför frågar jag dig nu. Tar du ansvar för din egen läkning fullt ut? Tänk inte ut svaret. Känn det med hela ditt väsen. Känn att du verkligen menar det. Först då svarar du på frågan.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[AE.]
2015-08-25 13:19
#6

Jag har dragits med liknande länge och blev hjälpt av att smörja med gelé ett par veckor. Jag lade precis upp ett recept här: http://skonhetsrecept.ifokus.se/discussions/55dc4bcbce12c471a20003cd-avslappnande-gel?discussions-1

Annons:
Upp till toppen
Annons: