Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 1037 ggr
Chrome5
2015-07-11 11:19

Deprimerad av att prova healing?

Läste i boken Den högsta principen av Alexander Loyd. Tyckte hans teorier var intressanta. Beslöt mig för att prova de tre healingtekniker han presenterade i boken. Körde tre övningar. Healing tre minuter med cirkelrörelser över hjärtat, pannan och hjässan. Kände en viss upprymdhet när jag healade över hjärtat och värme under händerna när jag healade vid pannan. En timme efteråt hamnade jag i djup nedstämdhet som fortsatte hela kvällen och pågått nu under förmiddagen. Nu vid lunchtid känns det lite bättre, men inte helt bra. Lite trist på semestern att känna sig kass. Jag vet inte om det beror på healingen, men det kan det göra. Eller? Jag har i mitt liv problem med nedstämdhet och tar medicin mot detta och går i terapi. Tycker ni att jag ska fortsätta prova healing? Har beställt boken Healingkoderna av Loyd.

Annons:
Valkyrija
2015-07-11 11:26
#1

Healing läker inifrån vilket gör att det sätts igång en process inom dig. Har du mycket att bearbeta så är risken stor att du blir deprimerad/nedstämd ett tag. Det kände mig… Tror aldrig att jag mått så dåligt som jag gjorde efter första gången jag fick healing. Men det är en process så fortsätt :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Chrome5
2015-07-12 15:10
#2

Tack för ditt svar! Jag provade idag de "Healingkoder" Loyd beskriver i boken Healingkoderna. Effekten blev bättre. Kände mig lugn och lättad efteråt. Dessutom lite gladare. Kanske är dessa koder inte så kraftiga i intensitet som de första jag gjorde. Jag är total nybörjare när det gäller healing. Är dock en mycket nyfiken person.

Upp till toppen
Annons: