Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 1548 ggr
[Diana.K]
2015-03-02 12:52

Behöver hjälp!

Min hund skäller varje natt vid 3-4 tiden. Hon springer ut i hallen och skäller som att någon står där. Hon skäller aldrig när det är folk i trapphuset eller när någon kommer hem till oss. Tänkte kolla om någon skulle kunna heala min hund för hon har varit med om mycket på senaste tiden och kan vara lite uppstressad pga omständigheterna. 

/Diana

Annons:
[mammamuih]
2015-03-03 08:30
#1

det kan ju vara jordbundna andar som din hund reagerar på. hemmet kan behöva rensas på dessa energier. hör av dig om du behöver hjälp

mvh

iren

[NeferNefer]
2015-03-04 04:09
#2

Fråga: när kommer morgontidningarna? Det kan inte vara tidningsbudet hon hör och reagerar på?

[Diana.K]
2015-03-04 09:04
#3

Hon reagerar inte på post/bud, när någon plingar på dörren, när grannarna härjar utanför. Ingenting! 

Hon är en gatuhund och hon haft det stressigt nu efter alla omständigheter. 

Varför hon skäller exakt samma tid varje natt fattar vi inte. Tänkte att en healing skulle hjälpa henne när inte har mått så bra i sitt tidigare liv :(

Ibland fäster hon blicken och skäller också, alltså på dagarna. Jag kan ligga i sängen med henne och helt plötsligt så kolla hon på något och skäller.

[mammamuih]
2015-03-04 14:15
#4

jag kan skicka healing till din hund om du vill, och även "prata" med den. hör av dig i så fall. lovar inget såklart…

[Diana.K]
2015-03-05 17:12
#5

Åh tusen tack!! Vill jättegärna att du gör ett försök! <3 Det uppskattas!!!

[mammamuih]
2015-03-06 14:16
#6

för effektivt kunna nå fram behöver jag veta hundens namn och på vilken ort ni bor. jag vill inte ha nån personlig info. om du inte vill ge ut den info här så hör av dig så får du mitt mejl eller telnr

Annons:
Upp till toppen
Annons: