Annons:
Etikettdjurkommunikation
Läst 1146 ggr
Anon
2015-02-22 21:55

Läsa av min häst? (Djurkommunikation)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Kan ni se om det är något som "stör" min häst? Något minne eller någon smärta? Kan ni se om hon tycker om sin ryttare eller om jag borde ändra något i min ridning och hantering? 

Vet att hon är lite tjock på bilden men den är från i december när hon gick på vintervila. Nu är hon smalare!

Annons:
mlehtonen
2015-05-18 15:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Om det finns någon som är intresserad av att hjälpa till med detta skulle även jag behöva hjälp med min häst ! :) mvh

[NeferNefer]
2015-05-18 16:37
#2

Ett tips: lägg era frågor i Avläsningstråden på Övernaturligt 👍

Valkyrija
2015-05-19 03:34
#3

#0 Jag testar gärna att läsa av din häst men kan inte garantera att det jag får fram stämmer då jag inte läst av djur tidigare men here we go 😃

Det första som kommer till mig är en samarbetsvillig tjej som tycker om att göra dig glad. Hon vill alltid väl och vill alltid vara duktig och göra rätt. 
Det känns dock som att hon saknar något/någon. Känns mest som en någon men får inte riktigt till mig vad. Kan vara en annan häst eller ett djur… 

Hon känns som en väldigt fri själ, en drömmare som tycker mycket om äventyr och att ridas ute i skog och mark där hon får njuta av omgivningen, de vilda djuren och få en omväxling. Hon är en mycket fin själ… Otroligt vänlig men samtidigt lite busig. En tjej med glimten i ögat men som sagt… Känns lite dyster… Som att hon förlorat någonting. Något som stod henne mycket nära.

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: