Annons:
Etikettalternativbehandling
Läst 1807 ggr
Mar86
1/28/15, 3:32 PM

Spirituell vägledning

Hej, jag har sett flera här skriva och be om healing eller tarotläggningar etc, och ville själv göra ett försök att få hjälp från någon vänlig själ där ute… Jag är desperat och vilsen, vet inte vad jag ska ta mig till… De senaste månaderna i mitt liv har varit kaos, sammanfattningsvis har jag varit väldigt stressad och jag har nu svårt att känna efter "vad jag verkligen vill"/"vad som är rätt för mig". Jag känner mig väldigt förvirrad över min egen situation och min framtid. Finns det någon där ute som tror sig kunna ge råd, kanske göra någon enklare tarotläggning eller på annat sätt få en känsla av vad jag bör ta mig till, är det otroligt välkommet om du vill höra av dig till mig, förslagsvis via privat meddelande. Jag kan på en gång också meddela att jag tyvärr inte har någon färdighet eller annan tjänst att erbjuda i utbyte, men om jag kan så gör jag vad som står i min makt för att visa min tacksamhet för eventuell hjälp. Tack på förhand för att du tagit dig tiden att läsa detta. Med vänliga hälsningar, Marie

Annons:
[vykke]
1/29/15, 4:31 PM
#1

Du kan alltid om, du vill, skriva på ett papper vad du har för mål (med livet) och vad du vill göra/älskar att göra, så får du en överblick… Sen kan du rangordna dem… Så kanske det blir enklare att se :)

Det kan lätt bli kaosigt om man har allt i huvudet, och så kommer alla oro känslor osv. Men om du skriver ner det, kan du kanske se tydligare :) Bara en tanke jag hade

[Stjernlila]
2/6/15, 7:35 AM
#2

Vi skapar vårat eget liv. Vad mår du bra av? Vad mår du mindre bra av? Hur vill du att din framtid ska se ut? Änglarna finns alltid till hjälp, men dom måste ha din tillåtelse först. Be dom om hjälp, små som stora bekymmer och du kommer märke att det går lättare. 
Våga ta emot hjälp av andra! <3 /s

Upp till toppen
Annons: