Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 841 ggr
[upstairs_to_heaven]
1/26/15, 6:51 PM

bieffekter av healing Obs viktigt behöver hjälp!

Jag har gått igenom otaliga healingbehandlingar. Jag har velat bli öppen andligen. Alltså utveckla medial förmåga. Men det slutade med att jag är överkänslig, känner av andras känslor och allt känns så konstigt att jag blandar ihop allt. Jag vet inte vilka är mina egna känslor eller andra. Det känns att det blir för mycket. Jag orkar inte med det. Nu fick jag rådet att avstå från healing. Det finns ett problem. Jag utsätts för intrång från yttre energier med någon som jag hade en kärleksrelation med. Det förvärrar det hela. Hen försöker nå mig. Hur ska jag lösa det? :-S Det är komplicerat Försöker bygga upp ett skydd.

Annons:
Sjöstjärna
1/26/15, 7:09 PM
#1

Brukar du energirensa? Om inte föreslår jag att du börjar med det. Du kan också regelbundet kapa alla energiband, både de du är medveten om och andra, samt tänka dig att du sätter upp en skyddande energibubbla runt dig själv. Energiskydd ska man generellt vara sparsam med men under kritiska perioder kan det vara till hjälp.

Jag tror egentligen inte att du behöver avstå healing men kanske behöer du en annan typ av healing än den du ahr fått, eller från en annan person. Även om healingenergin alltid är gudomlig så kan personliga kvaliteter och egenskaper hos mediumet påverka vilka energier som släpps igenom.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

[upstairs_to_heaven]
1/26/15, 7:20 PM
#2

Jag tackar. Väldigt gott råd. Är lite obekväm och försöker hantera det. Vilka rekommendationer har ni för healers? Jag behöver en väldigt duktig healer.

[GunillaF]
1/26/15, 11:52 PM
#3

#2 om du tittar längst upp på sidan så ser du Länkar. Titta där om du ser någon du känner för. Det är Länkar till dem som Healing iFokus rekomenderar.

[Lovisaan]
1/28/15, 10:36 AM
#4

#0 Du behöver inte avstå från healingen. ta hand om dina känslor, och om du vill så kan du balansera upp ditt solarplexus Chakra. det brukar hjälpa mig.🙂

Upp till toppen
Annons: