Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 813 ggr
Evelina!
2015-01-13 13:00

Ljussken vid healing?

Jag har de senaste dagarna ägnat mig åt att läsa boken Healingkoden och har igår och idag börjat göra övningarna som hör till. När jag idag blundade och satt och gjorde övningarna fick jag som ett ljussken uppe i vänstra ögonvrån. Det kändes värmande och jag kände glädje (en känsla jag känner ytterst sällan). När jag gjorde övningen igen återuppstod ljuset, men känslorna uteblev.

Vad kan detta tyda på? Och hur ska jag göra för att få återuppleva känslan av glädje igen, mer än fortsätta att göra övningarna?

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
[Stjernlila]
2015-01-28 08:12
#1

Hej Evelina. Jag är nybörjare i healing, men mitt tips angående att uppleva glädjekänslan är att sitta och le redan från första stunden, medans du andas lugnt och går inåt i dig själv. (Jag vet själv att det är svårt i början att fejkle.) Se till att du är i en trygg miljö och tänk på något roligt minne, någon vacker plats eller ett fånigt skämt som fått dig att fnittra. Din hjärna kan inte urskilja om leendet är äkta eller inte,  så pröva att ställa dig i en solvägg i vår och le lite extra när du tankar energi. Du kan även be änglarna om hjälp, be dom sända villkorslös kärlek och unna dig allt du mår bra av! Allt gott/s

Evelina!
2015-01-28 10:22
#2

Tack för svaret! Ska testa!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Upp till toppen
Annons: